Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
ZENPR

„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje ir pernai augo sparčiausiai tarp Baltijos valstybių 

-
2019 sausio 9 d. 10:02

Didžiausio Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai pernai Lietuvoje pasiekė 29,01 mln. eurų – 24 proc. daugiau negu 2017 m., kuomet pardavimai sudarė 23,43 mln. eurų. Ir 2018 m., kaip ir kelerius metus iki tol, „Hesburger“ Lietuvoje augo sparčiausiai Baltijos šalyse: tinklo pardavimai Latvijoje 2018 m. augo 16 proc. iki 26,11 mln. eurų, o Estijoje – 13 proc. iki 24,95 mln. eurų.

„Praėjusiais metais pasiekėme naują pardavimų rekordą Lietuvoje – tai lėmė sėkmingai įgyvendintos kampanijos bei pasiūlymai, pristatyti nauji produktai, technologinės naujovės. Turime platų 51 restorano, patogiai išsidėsčiusio visoje Lietuvoje, tinklą, kurį pernai papildė naujas restoranas Klaipėdoje. Puikūs finansiniai rezultatai Lietuvoje – tai mūsų tinklo klientams siūlomo aptarnavimo, maisto pasirinkimo ir kokybės įvertinimas“, - sakė „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.

Nepriklausomas greitojo maisto rinkos tyrimas, kurį „Hesburger“ užsakymu kasmet Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atlieka tyrimų bendrovė „Socio Uuringukeskus“, atskleidė, jog lietuviai yra lojaliausi greitojo maisto restoranų lankytojai Baltijos šalyse. Net 86 proc. tyrime dalyvavusių lietuvių, apsilankiusių „Hesburger“ restoranuose, pasisakė, jog planuoja ne kartą sugrįžti į šiuos greitojo maisto restoranus, likusieji 14 proc. teigia greičiausiai irgi sugrįšiantys. Latviai ir estai taip pat lojalūs lankytojai, bet atsilieka nuo lietuvių - 67 proc. latvių ir 74 proc. estų nurodė apsilankysiantys ir vėl.

Pasak I. Salmelos, viena svarbiausių naujovių, pristatytų mūsų šalies gyventojams 2018 m., buvo pirmoji mobilioji programėlė Lietuvoje, leidžanti nuotoliniu būdu užsisakyti maistą ir už jį sumokėti, sutaupyti pasinaudojant kuponais, patogiai valdyti savo „Bonus“ klubo paskyrą, o taip pat – pirmiesiems sužinoti apie tinklo naujienas ir akcijas. Per metus šios programėlės vartotojų skaičius mūsų šalyje jau viršijo 170 tūkstančių.

Kasmet vykstančiuose geriausių rezultatų pasiekusio tinklo restorano rinkimuose pernai geriausio „Hesburger“ restorano titulas Lietuvoje atiteko Klaipėdos rajone, Jakuose veikiančiam restoranui.

Apie „Hesburger”

„Hesburger” – Suomijoje įsikūrusi šeimos bendrovė, kurios istorija prasidėjo prieš daugiau kaip 50 metų. Restoranų tinklas buvo įkurtas 1966 m., kai Naantali miestelyje buvo atidarytas grilio kioskas. Pirmasis „Hesburger“ restoranas duris atvėrė 1980 m. Turku mieste ir pamažu užkariavo vietinę rinką bei aplinkinius regionus. Iš viso 476 „Hesburger“ restoranuose dirba daugiau kaip 6700 darbuotojų. Lietuvoje bendrovė veikia nuo 2007 m., šiuo metu 51-ame restorane dirba 684 žmonės.

GOOGLE rekomenduoja
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaPrivatumo politika
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"