Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
TRASA

Ramiajame vandenyne plūduriuoja apleistas degantis laivas su 3500 „Nissan“ automobilių 

2019 sausio 6 d. 11:50
„Sincerity Ace“ buvo pastatytas 2009 metais. 
„Sincerity Ace“ buvo pastatytas 2009 metais. 
wikipedia.org nutorauka

Automobilius transportuojantys laivai nėra patys saugiausi. Dėl neįprastos, į batų dėžę panašios formos jie nėra labai stabilūs, o jų nemažai priklauso ir nuo to, kaip gerai pritvirtinami tūkstančiai plukdomų automobilių. Naujųjų išvakarėse „Sincerity Ace“ su 3500 „Nissan“ automobilių informavo apie gaisrą, o dabar nežinia, kas nutiks ir laivui, ir automobiliams.

Tiesa, tai ir nėra jau taip svarbu, nes žmonių gyvybė yra svarbesnė. Naujųjų metų išvakarėse iš Japonijos į Havajus plaukiančio „Sincerity Ace“ kapitonas pranešė, kad įgula ruošiasi palikti laiką. Priežastis – laive kilęs gaisras. Jo priežastis nėra žinoma, tačiau tikriausiai užsidegė krovinys. Kuomet vienoje vietoje yra 3500 naujų automobilių, jie juda bangų blaškomame laive, nesunku įsivaizduoti, kad vienas iš jų galėjo patirti katastrofišką gedimą.

Tačiau tikslios priežastys kol kas nėra žinomos. 21 įgulos narys paliko laivą. Į nelaimės signalą sureagavo Jungtinių Valstijų Pakrančių sargyba, kuri į tą vietą nukreipė kelis laivus. Šiems pavyko išgelbėti 16 įgulos narių, dar vienas buvo dingęs, o keturi buvo rasti vandenyje jau negyvi. Tris dienas dar buvo ieškoma dingusio įgulos nario, tačiau galiausiai paieška buvo nutraukta.

Nežinoma nei kas sukėlė gaisrą, nei kokia yra dabartinė automobilių būklė. Tiesa, pastarąjį dalyką nesunku nuspėti, nes laivas vis dar dega net praėjus kelioms dienoms po incidento pradžios ir dabar yra stipriai pasviręs. „Nissan“ kol kas neketina komentuoti nuostolių, nes siekia išlaikyti aukoms ir jų artimiesiems skiriamą dėmesį. Tačiau ir laivas, ir jo krovinys buvo apdrausti. Net jei automobiliai išliktų, jie niekada nebebus parduodami – mašinos iš tokius incidentus patyrusių laivų yra perdirbamos.

Kodėl automobiliai nedovanojami ar naudojami vidinėms kompanijos reikmėms? Todėl, kad jais nepasitikima. Reikėtų didelio ekspertų dėmesio, kad būtų galima įvertinti kiekvieną automobilį ir kas jam galėjo nutikti. „Nissan“, kaip ir kadaise „Mazda“, nenorėtų nešti tokios atsakomybės, todėl naujutėlaičiai automobiliai, jei jie tą gaisrą ir išgyventų, virs metalo laužu.

„Sincerity Ace“ buvo pastatytas 2009 metais. Po Honolulu aplankymo šis laivas būtų plaukęs į kelis Meksikos uostus, o tuomet – į JAV rytų pakrantės miestus. Po to laivas su nauju kroviniu būtų plaukęs į Afriką. Tačiau dabar jo lemtis yra aiški – net jei jis nepanirs po vandeniu, jis virs metalo laužo krūva. Tokia lemtis yra ištikusį ne vieną modernų vandenynų autovežį.

GOOGLE rekomenduoja
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaPrivatumo politika
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"