Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
TRASA

Buffalo – didžiausias ugniagesių gelbėtojų automobilis 

2019 vasario 1 d. 15:33
trucker.lt nuotr.

Vieną didžiausių pasaulyje realiai dirbančių ugniagesių automobilių sukūrė bendra vokiečių ir austrų įmonė. Automobilio pavadinimas į lietuvių kalbą verčiamas kaip „Buivolas“.

Buffalo – tikras, kovai su ugnimi sukurtas, gigantas. Bendras automobilio svoris – 68 tonos, iš kurių 30 tonų sudaro pervežamas vanduo. Tokie kiekiai leidžia „Buivolui“ įveikti net pačius smarkiausius gaisrus. Automobilio privalumas yra tame, kad gesinimo kokybė nepriklauso nuo gaisravietės vietos ar papildomų vandens telkinių artumo. Būtent todėl jis dažnai naudojamas anglies karjerų ar naftos telkinių gesinimui.

Automobilis turi tris ašis ir visus šešis varančiuosius ratus. Tradicinis dyzelinis aštuonių cilindrų variklis leidžia pasiekti 60 km/val. greitį. Ratų sandara tokia, kad sukimo momentų skersmuo siekia beveik du metrus. Priklausomai nuo diferencialo blokatoriaus, pavarų dėžė gali būti tiek automatinė, tiek su paskirstymo dėžute. Kiekvienas varantis tiltas turi planetarinį reduktorių ir diferencialo blokatorių. Tai gerokai padidina automobilio pravažumą.

Stabilumą didina ir linginė pakaba, esanti automobilio gale, greta svirčių ir traukių. Vairo sistema – dviejų kontūrų. Būgniniai stabdžiai nuo seno garsėja patikimumu, jiems padeda pneumatinis prievadas ir antiblokavimo sistema. Dar labiau pagerinti pravažumą galima taikant padangų slėgio reguliavimo sistemą.

Kabinos struktūra „pasiskolinta“ iš vokiečių Mercedes Benz. Efektyvią kovą su ugnimi užtikrina kruopščiai apgalvotos sistemos. Vienas siurblys, turintis prievadus iš jėgos ir galios paėmimo vietų, labai greitai gali išpurkšti ypatingai didelį kiekį vandens.

Efektyviai veikia ir specialių putų gaminimo sistema, o ant stogo sumontuotas lafetinis vamzdis gali suktis 360 laipsnių kampu.

trucker.lt

Reklama
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika