Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
TRASA

„Subaru“ automobiliai vis dar turi aukščiausią išliekamąją vertę 

2018 gruodžio 3 d. 11:45

Palyginusi ir įvertinusi automobilių išliekamosios vertės duomenis, bendrovė ALG (Automotive Lease Guide) paskelbė metų rezultatus. Tarp nugalėtojų atitinkamose klasėse atsidūrė net penki „Subaru“ modeliai, sakoma pranešime spaudai. 

„Outback“ tapo geriausiu vidutinės klasės padidinto pravažumo automobiliu, WRX nugalėjo tarp sportinių automobilių, „Impreza“ pelnė geriausio pagal šį rodiklį kompaktiško automobilio titulą, XV įvardytas geriausiu tarp subkompaktinės klasės modelių, o „Forester“ pripažintas kaip turintis aukščiausią išliekamąją vertę tarp kompaktiškų padidinto pravažumo modelių.

„Mes be galo džiaugiamės, jog ALG mus dar kartą pripažino geriausiu prekės ženklu pagal išliekamąją vertę, o mūsų automobiliai pelnė nugalėtojų titulus įvairiuose rinkos segmentuose“, – teigė „Subaru of America“ prezidentas Thomas J. Dollas.

„Aukščiausia išliekamoji vertė rinkoje yra tik viena iš daugelio priežasčių, kodėl „Subaru“ yra gerai informuotų pirkėjų pirkinių sąrašo viršuje“, – pridūrė vyriausiasis ALG viceprezidentas Ericas Lymanas.

Kasmetiniame ALG „Residual Value Awards“ reitinge įvardijami automobiliai ir prekių ženklai, kurie labai tikėtina, jog išsaugos didžiausią procentinę pradinės kainos dalį po tradicinio trejų metų laikotarpio. Skaičiuojant su šiais metais pelnytais šešiais apdovanojimais, nuo 2010 m. „Subaru“ yra laimėjusi iš viso 37 ALG „Residual Value Awards“ apdovanojimus. Geriausiu prekės ženklu „Subaru“ buvo pripažinta 2010, 2011, 2012, 2015, 2016, 2017 ir 2018 m.

ALG yra autoritetinga tyrimų institucija, prognozuojanti automobilių išliekamąją vertę JAV ir Kanadoje. ALG teikia automobilių pramonės atstovams ir finansinių paslaugų klientams rinkos įžvalgas, išliekamosios vertės prognozes, konsultacines, automobilių portfelio ir rizikos valdymo paslaugas.

Duomenis apie visų automobilių, sunkvežimių ir visureigių išliekamąją vertę JAV rinkoje ALG skelbia daugiau nei 50 metų, Kanadoje – nuo 1981 m.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"