Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
ŠEIMA IR SVEIKATA

5 smagūs būdai pasinaudoti geru vasaros oru 

2018 liepos 21 d. 06:00
Sporto nederėtų pamiršti ir vasarą. 
Sporto nederėtų pamiršti ir vasarą. 
"Lietuvos žinių" archyvo nuotrauka

Vasarą lengva pasiduoti pagundai praleisti sporto treniruotes ir kuriam laikui prarasti motyvaciją sportuoti. Kad rudenį netektų gailėtis dėl tokio tingumo rezultatų, sostinės sporto klubas „Gym Plius“ pataria paįvairinti rutiną ir išbandyti penkis smagius sporto būdus, kurie leis pasimėgauti vasarišku oru ir išlaikyti puikią fizinę formą.

Joga

Vienas efektyviausių būdų motyvuoti save sportui ir atgauti vidinę pusiausvyrą – vasaros rytus pradėti jogos treniruotėmis. Pastaraisiais metais itin išaugo šių užsiėmimų populiarumas, todėl nesunkiai rasite bendraminčių sportui gryname ore: socialiniuose tinkluose kuriasi jogos entuziastų bendruomenės, kurios renkasi sportuoti įvairiose vietose – nuo sostinės Vingio parko iki Baltojo tilto ar netgi prie namų esančiuose parkeliuose. Pradėję praktikuoti jogą rytą, ne tik pasisemsite žvalumo visai dienai, bet ir praleisite laiką su motyvuotais ir įkvepiančiais žmonėmis.

Šiaurietiškas ėjimas

Jei vis dar ieškote būdo pradėti vaikščioti daugiau – įsigykite šiaurietiško ėjimo lazdas. Jos perima dalį krūvio nuo apatinės nugaros dalies einant ir tolygiai jį paskirsto po visą kūną. Be to, šiaurietiškas ėjimas – puiki bėgimo alternatyva, nes netaisyklingai bėgant galima padaryti nepataisomos žalos stuburui ar sąnariams. Siūlomos treniruotės puikiai tiks įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, nes jos yra nedidelio intensyvumo ir padeda apsisaugoti nuo širdies bei kraujagyslių sistemos ligų.

Irklavimas

Baidarės – ne tik linksmas draugų ar bendradarbių laisvalaikio užsiėmimas, bet ir puiki proga pasimankštinti. Nustatyta, jog iriantis upėje ar ežere, pečių juostos raumenys dirba kur kas smarkiau nei atliekant analogiškus pratimus treniruokliais.

Žygis

Svajojate apie efektyvią kardiotreniruotę, tačiau bėgimas yra pernelyg sunki užduotis? Tuomet verta išbandyti žygiavimą. Šis užsiėmimas taip pat reikalauja tam tikros ištvermės, tačiau galite suplanuoti savaitgalio žygį ir pradėti jam ruoštis iš anksto: kasdien nueiti nedidelį atstumą ir po truputį jį didinti tol, kol jausitės pakankamai pasirengęs didesniems iššūkiams.

Rato treniruotės

Tikriausiai ne kartą parke ar prie upės matėte grupę žmonių, atliekančių įvairius sporto pratimus sustojus ratu? Tai vadinamosios rato treniruotės, kai atliekami pratimai skirtingoms kūno dalims stiprinti. Prisidėję prie besimankštinančios sporto grupės ne tik turėsite progą pajudėti gryname ore, bet ir išbandysite gerą viso kūno mankštą.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"