Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
RINKIMŲ MARATONAS

Prieš rinkimus savivaldybės buvo dosnios žiniasklaidai 

2019 vasario 20 d. 07:21
BNS nuotrauka

Nuo 2015-ųjų savivaldybės trečdalį – 2 mln. eurų– viešinimo lėšų skyrė su politikais susijusiai žiniasklaidai, rodo „Transparency International“ Lietuvos skyriaus (TILS) atlikta analizė.

Tyrėjų duomenimis, savivaldybės savo veiklai viešinti per pastaruosius ketverius metus išleido mažiausiai 7,1 mln. eurų. Juos gavo 163 įmonės, tačiau daugiau nei trečdalis šių lėšų atiteko 31 su politikais susijusiai žiniasklaidos priemonei.

Daugiausiai su politikais susijusią žiniasklaidą finansavo keturios savivaldybės – Vilniaus, Kauno, Šalčininkų ir Tauragės rajonų, teigia TILS.

Vilniaus rajono savivaldybė per pastaruosius ketverius metus savo veiklai viešinti išleido 326,7 tūkst. eurų, iš jų 256,7 tūkst. eurų gavo bendrovė „Rejspa“.

Ši įmonė priklauso, be kitų akcininkų, Seimo nariams Vandai Kravčionok ir Michalui Mackevičiui iš Lietuvos lenkų rinkimų akcijos-Krikščioniškų šeimų sąjungos. Joje dirba ir Vilniaus miesto savivaldybės tarybos nariai Jaroslavas Kaminskis bei Rafaelis Muksinovas, išrinkti su Lenkų rinkimų akcija ir Rusų aljanso koalicija „Valdemaro Tomaševskio blokas“.

Kauno rajono savivaldybė minėtam tikslui išleido 427 tūkst. eurų, iš jų 184,6 tūkst. eurų skyrė bendrovėms „Diena Media News“ ir „Pūkas“. „Pūkas“ priklauso buvusiam Seimo nariui Kęstučiui Pūkui ir Kauno miesto savivaldybės tarybos narei Linai Pūkienei, susijusiems su visuomeniniu rinkimų komitetu „Kaunas – kitokia Lietuva“. „Dienoje Media News“ dirbo Seimo narė Rūta Miliūtė, išrinkta su Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga.

Šalčininkų rajono savivaldybė viešinimui skyrė 162,4 tūkst. eurų, iš jų 141,4 eurų teko bendrovei „Rejspa“ ir Šalčininkų rajono savivaldybės tarybos narės Dalios Jankelaitienės, kurią iškėlė Darbo partija, individualiai įmonei.

Tauragės rajono savivaldybė savo veiklai viešinti išleido 212,1 tūkst. eurų. Beveik visa suma – 209,5 tūkst. eurų – sumokėta įmonėms „Televizijos komunikacijos“, „Tauragės kurjeris“, „Tauragės žinios“ ir „Šou imperija“.

„Televizijos komunikacijos“ priklauso Tauragės rajono savivaldybės nariui Vilmantui Liorančui iš Liberalų sąjūdžio, „Tauragės kurjerio“ akcininkas – savivaldybės tarybos nario socialdemokrato Roberto Piečios sūnus. „Tauragės žiniose“ dirba savivaldybės tarybos narys Tomas Raulinavičius, jį iškėlė Tėvynės sąjunga – Lietuvos krikščionys demokratai, „Šou imperijoje“ dirba Liberalų sąjūdžio iškelta vietos politikė Rima Bandzinaitė-Latožienė ir jos sutuoktinis.

Elektrėnų, Kazlų Rūdos, Neringos, Lazdijų ir Zarasų rajonų savivaldybės TILS nepateikė jokios informacijos apie savo veiklos viešinimą.

Reklama
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika