Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
ĮDOMYBĖS

Protestų sukėlusi „Nike“ reklama atsipirko 

2018 rugsėjo 12 d. 06:00
Naujoji "Nike" reklama su Colino Kaepernicko veidu skelbia: "Tikėk kuo nors. Net jei dėl to teks viską paaukoti." Apačioje matyti garsusis įmonės šūkis "Tiesiog padaryk tai".
Naujoji "Nike" reklama su Colino Kaepernicko veidu skelbia: "Tikėk kuo nors. Net jei dėl to teks viską paaukoti." Apačioje matyti garsusis įmonės šūkis "Tiesiog padaryk tai".
Reuters/Scanpix nuotrauka

JAV sporto prekių gigantė „Nike“ praėjusią savaitę fiksavo įspūdingą e. prekybos augimą, kai įmonė pradėjo reklamos kampaniją jos veidu tapus prieštaringai vertinamam amerikietiškojo futbolo žaidėjui Colinui Kaepernickui.

Prekyba bendrovės internetinėje parduotuvėje rugsėjo 2–6 dienomis, palyginti su ta pačia praėjusių metų savaite, išaugo 31 procentu. Apie tai rašo agentūra „MarketWatch“, remdamasi tyrimų įmonės „Edison Trends“ duomenimis.

„Buvo manančiųjų, kad C. Kaepernicko prisiviliojimas lems kritusį pardavimą, bet mūsų duomenys rodo priešingą tendenciją“, – sako Hetal Pandya, viena iš „Edison Trends“ įkūrėjų.

Pasak vieno iš bendrovės rinkodaros direktorių Aarono Goldmano, „Nike“ veikė ryžtingai – garsiojo šūkio „Just Do It“ (Tiesiog padaryk tai) kampanijos veidu pasirinko C. Kaepernicką. Anot direktoriaus, „Nike“ tokį sprendimą priėmė turėdama omenyje savo tikslinę auditoriją, kuriai rasinės lygybės problemos yra labai svarbios.

C. Kaepernickas išgarsėjo 2016-aisiais, kai protestuodamas prieš rasinę neteisybę šalyje ir ypač kriminalinio teisingumo sistemoje, ėmė priklaupti giedant Jungtinių Valstijų himną. Toks jo tylus protestas sukėlė konservatyvių amerikiečių pasipiktinimą, o jam tai kainavo sportininko karjerą. C. Kaepernickas amerikietiškojo futbolo lygoje NFL nežaidžia nuo praėjusių metų pradžios, kai jo paslaugų atsisakė San Fransisko ekipa „49ers“, o kitos komandos pabijojo pasirašyti sutartį su juo.

Nepaisydami to, kiti lygos žaidėjai taip pat įsitraukė į C. Kaepernicko pradėtą judėjimą, kurio vienas aršiausių kritikų yra JAV prezidentas Donaldas Trumpas. Jis taip pat nepagailėjo kritikos ir „Nike“ už sprendimą pasirinkti C. Kaepernicką naujuoju įmonės reklamos veidu.

Kai „Nike“ paskelbė apie reklamą, socialinėje žiniasklaidoje pasirodė nuotraukų ir vaizdo klipų, kur matyti, kaip žmonės, protestuodami prieš tokį sprendimą, degina „Nike“ produktus.

Tviteryje pradėjo sklisti saitažodis #JustBurnIt (Tiesiog sudegink tai) – tai žodžių žaismas, perfrazuojant garsųjį šūkį, ir raginimai boikotuoti „Nike“.

Praėjusią savaitę šiek tiek kritusios „Nike“ akcijos pirmadienį vėl kilo 2,2 procento.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"