Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
ĮDOMYBĖS

70 proc. atpigusi „Nutella“ parduotuvėje sukėlė chaosą 

2018 sausio 26 d. 11:55
Reuters/Scanpix nuotrauka

Vieno Prancūzijos prekybos tinklo sprendimas šokolado ir riešutų kremo „Nutella“ kainą sumažinti net 70 proc. sukėlė visuotinį pamišimą – pirkėjai visoje šalyje suskubo prisipirkti kuo daugiau saldėsio stiklainių, o vienas tinklo darbuotojas kilusį ažiotažą net palygino su orgija.

Ketvirtadienį internete paskelbtuose vaizdo įrašuose matyti ilgos pirkėjų eilės, nusidriekusios prie „Intermarche“ parduotuvių, taip pat chaosas parduotuvėse, į jas įsiveržus nuolaidų medžiotojams.

Tuo tarpu tinklo darbuotojas iš Revinji prie Orneno pareiškė, kad dėl kilusio sujudimo nereikia stebėtis: „70 proc. nuolaida? Gi tai pigiau grybų!“

„Intermarche“ atsiprašė pirkėjų ir pareiškė, kad tokia didžiulė paklausa įmonę „nustebino“.

„Nutella“ stiklainiai tinkle paprastai kainuoja po 4,5 euro, tačiau su nuolaida jie buvo parduodami už vos 1,41 euro.

Internautus ažiotažas dėl „Nutella“ gerokai palinksmino.

„Rimtai??!! Ir visa tai tik dėl „Nutella“?“, – savo „Twitter“ paskyroje parašė Kenny Le Bonas, prie įrašo pridėjęs vaizdo įrašą, kuriame matyti minia pirkėjų prie sparčiai tuštėjančio „Nutella“ stiklainių stovo.

„Sekmadienį ketinau įsigyti stiklainį ar du. Bet dar nenoriu mirti“, – parašė Ruthii Trudie.

„Nutella“ gaminanti Italijos įmonė „Ferrero“ pareiškė, kad „Intermarche“ „vienašališkai“ priėmė sprendimą dėl nuolaidos, ir pridūrė, kad tinklas rizikuoja „sukelti sąmyšį ir nuvilti“ vartotojus.

GOOGLE rekomenduoja
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaPrivatumo politika
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"