Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
POPIEŽIAUS VIZITAS

Vilnius – Gailestingumo ar „G taško“ miestas? 

2018 rugpjūčio 3 d. 12:09
Organizatorių nuotrauka

Reklaminė kampanija „G-spot“, kurioje Vilnius yra vadinamas G– tašku, sukėlė Vyriausybės nepasitenkinimą. „G-spot“ reklaminė kampanija, skirta Jungtinės Karalystės ir Vokietijos rinkoms, turėjo prasidėti rugpjūčio 8 dieną, bet Vyriausybė nenori, kad prieš popiežiaus vizitą Vilnius būtų minimas seksualizuotame kontekste. 

Liepos viduryje Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio skyrius organizavo susitikimą su VšĮ „Go Vilnius“ direktore Inga Romanovskiene ir rinkodaros vadove Lina Šetikiene.

Susitikime VšĮ „Go Vilnius“ atstovai pristatė reklamos kampaniją „G-spot“, numatytą Jungtinės Karalystės ir Vokietijos rinkoms. Numatoma reklamos pradžia – 2018 m. rugpjūčio 8 d. sutampa su Tarptautine orgazmo diena. Tokia data ir sąsajos reklaminei kampanijai, pasak Vyriausybės atstovų, gali suteikti nepageidaujamą atspalvį.

„Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad 2018 m. rugsėjo 22–23 d. Lietuvoje lankysis Jo Šventenybė Popiežius Pranciškus. Popiežiaus vizito metu Vilniaus miestas save pristatys kaip Gailestingumo miestą. Norėtume priminti, kad šiuo metu pasaulyje dominuoja socialinė reklama, kuri skatina žmones prisidėti prie geresnio pasaulio kūrimo.

Siūlome išdiskutuoti, kaip ši reklaminė miesto kampanija dera su ilgalaike Vilniaus miesto strategija, miesto vertybėmis, ir apsvarstyti jos tinkamumą pasaulinių tendencijų kontekste. Jei nuspręsite, kad kampaniją vykdyti vis dėlto tikslinga, prašytume nukelti jos įgyvendinimą po Popiežiaus Pranciškaus vizito 2018 m. rugsėjo 22–23 dienomis“,– rašoma Vyriausybės kanceliarijos rašte.

Tiesa, taip mano ne visi, pasak Lenkijos reklamos agentūros „Publicis DWL“ vadovaujančio partnerio ir kūrybos vadovo Michał Kisielewski: „Nykioje idėjų bado dykumoje, neįsimintinų ar tiesiog nuobodžių reklamų kontekste ši reklama, ko gero, bus ta, kurią atsiminsite. Kai kurie šią reklamą sudės į bendrinę reklamų kategoriją „seksas parduoda“ – bet, aišku, jie visiškai nesuvoks esmės.Kas iš tikrųjų puiku šioje mieloje išsiskiriančioje reklamoje, tai – jos žavingas ir koketiškas įžūlumas, linksmai ir labai taikliai, nuostabiai parašyta įžvalga: Niekas nežino kur tai yra, bet kai tai atranda, tai yra nuostabu. Tam tikra prasme tai reklama ne tik miestui, bet ir jo kūrybiškiems gyventojams – kurių įgūdžiai yra nežinomi daugeliui, bet akivaizdžiai gali pralinksminti minią“ .

Reklama skirta jaunuoliams

Pasak „Go Vilnius“, reklama orientuota į 18–35 metų jaunuolius. Kampanija sukurta remiantis internete šiemet sausį, Vilniui švenčiant 695-ąjį gimtadienį, žaibiškai išplitusia buvusių sostinės reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ studentų Jurgio Ramanausko ir Skaistės Kaurynaitės idėją. Plakate pavaizduota jauna mergina, sugniaužusi paklodę-žemėlapį ties ta vieta, kur turėtų būti Vilnius.

Ją aprašė ir užsienio žiniasklaida. Vystant reklamą prisidėjo kūrybinis darbuotojas Ugnius Mikšta.

GOOGLE rekomenduojaStraipsnio tęsinys – žemiau

„Pagrindinė kampanijos įžvalga yra ta, kad mažai kas žino, kur Vilnius iš tikrųjų yra, bet kai atvažiuoja, visi būna labai patenkinti ir pamilsta Vilnių. Ši įžvalga kilo iš pokalbių su užsieniečiais. Kai formuluoji mintį, kad yra vieta, kurios niekas nežino, bet kai ją atranda, visi būna labai patenkinti, tai g-taškas pasisiūlo lyg savaime“, – pasakoja J. Ramanauskas.

Reklaminės kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį. Jame, siekiant išlaikyti lankytojų dėmesį ir paskatinti juos pažinti Vilnių, bus kviečiama žaisti specialų žaidimą: čia bus pateikiama keletas klausimų, tuomet lankytojui bus pasiūlytas asmeniškai jam pritaikytas Vilniaus lankytinų vietų žemėlapis.

Tvirtinama, kad skirtingai nuo tradicinių turistinių miesto žemėlapių, čia vartotojai ras ir parkus, ir dizainerių parduotuves, ir restoranus, ir aktyvias pramogas.

Vilniaus meras Remigijus Šimašius tikina, kad bendraujant su užsienio investuotojais, žurnalistais, oficialių delegacijų atstovais, dauguma jų teigia, kad pirmą kartą atvykus į Lietuvos sostinę jų įspūdžiai gerokai pranoksta lūkesčius, tad jie susižavi Vilniumi.

„Jie to nesitiki, todėl labai nustemba. Iš vienos pusės toks įvertinimas labai malonus, iš kitos pusės – jis byloja apie nepakankamą Vilniaus vardo žinomumą pasaulyje“, – teigia R. Šimašius.

Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė tikisi, kad šmaikšti kampanijos žinutė išskirs Vilnių informacinio triukšmo fone ir paskatins potencialius keliautojus domėtis Vilniumi, o tai galiausiai padės atrasti ir sostinės kultūrinį paveldą, renginius, aktyvias pramogas ir miesto gamtą.

„Vilniui neužtenka tradicinių rinkodaros priemonių. Tam, kad pranoktumėme konkurentus, turime imtis drąsių, dėmesį patraukiančių veiksmų. Džiaugiamės, kad jauni kūrėjai pasiūlė idėją, verčiančią diskutuoti, aptarinėti, dalintis ir galų gale domėtis Vilniumi“, – sako I. Romanovskienė.

Šį reklama jau anksčiau sulaukė daug diskusijų viešojoje erdvėje, ketvirtadienį socialiniuose tinkluose taip pat kilo abejonių, ar toks sostinės pristatymas užsieniečiams tinkamas ruošiantis rugsėjį vyksiančiam popiežiaus Pranciškaus vizitui.

I. Romanovskienė BNS tikino, kad sieti Popiežiaus vizitą ir „G-spot“ reklaminę Vilniaus kampaniją yra „mažų mažiausia keista“. Ji aiškino, kad kampanija bus vykdoma Vokietijos ir Didžiosios Britanijos didmiesčiuose, ja siekiama patraukti jaunimo dėmesį ir tuomet pristatyti sostinės vertybes – kultūrinį gyvenimą, gamtą, aktyvias pramogas

„Tuo metu Popiežiaus vizitas taipogi yra gera proga skleisti žinią apie Vilnių, pristatant piligrimams aktualią informaciją. Rengiantis popiežiaus vizitui paruošėme specialų Vilniaus piligriminį maršrutą, kurį aktyviai viešinsime, taip skatindami piligriminį turizmą Vilniuje“, – pabrėžė ji.

„Go Vilnius“ pažymi, kad Lietuvos sostinė šiemet sulaukė nemažai užsienio žiniasklaidos dėmesio: aplankyti Vilnių rekomendavo „The New York Times“, pagrindiniai britų naujienų portalai „The Guardian“ ir „The Independent“, Prancūzijos, Vokietijos ir Suomijos žiniasklaida.

Anot sostinės reklamos agentūros, dažniausiai publikacijose ir reportažuose sostinė įvardijama kaip neatrasta. Pavyzdžiui, „Lonely Planet“ Vilnių pavadino neatrastu Europos deimantu bei šiemet Lietuvos sostinę paskelbė viena iš dešimties karščiausių Europos kelionių krypčių.

DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"