Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
PASAULIS

Prieš rinkimus Ukrainos valdžia griebėsi cenzūros: atleido valstybinio transliuotojo vadovą 

2019 vasario 1 d. 19:06
„Valdžios alergija šiam kanalui virto intoksikacija“, – parašė 54 metų Z. Asanija savo paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“.
„Valdžios alergija šiam kanalui virto intoksikacija“, – parašė 54 metų Z. Asanija savo paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“.
Scanpix nuotrauka

Ukrainos valstybinio transliuotojo vadovo atleidimas likus dviems mėnesiams iki prezidento rinkimų penktadienį sulaukė žiniasklaidos ir opozicijos politikų kaltinimų dėl valdžios vykdomos cenzūros.

Ukrainos nacionalinei visuomeninei televizijos ir radijo kompanijai (UA:PBC) nuo 2017 metų vadovavęs Zurabas Alasanija pranešė, kad transliuotojo darbą prižiūrinti taryba ketvirtadienio vakarą nutraukė jo darbo sutartį dėl „žinių politizavimo“.

Ji taip pat išsakė priekaištų, kad Z. Alsanija tinkamai nenušvietė nepriklausomos Ukrainos Ortodoksų Bažnyčios steigimo šalininkų žygio ir dar dviejų renginių, kuriuose dalyvavo prezidentas Petro Porošenka, šią savaitę pranešęs apie savo dalyvavimą artėjančiuose rinkimuose.

„Valdžios alergija šiam kanalui virto intoksikacija“, – parašė 54 metų Z. Asanija savo paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“.

Z. Asanija, transliuotojo vadovu turėjęs dirbti iki 2021 metų, taip pat yra vienas iš Ukrainos populiarios internetinės televizijos „Hromadske“ įkūrėjų.

Penktadienį dešimtys Ukrainos žurnalistų paskelbė bendrą laišką, kur Z. Alasanijos atleidimą vadina „akivaizdžiu cenzūros ženklu“ ir „labai pavojingu šaliai precedentu“.

Politikas Mustafa Nayyemas, buvęs žurnalistas ir vienas Ukrainos proeuropietiškos 2014 metų revoliucijos aktyvistų, šį žingsnį pavadino „nerimą keliančiu signalu“.

„Tikslas yra aiškus: išvalyti Ukrainos transliuotoją nuo kritikos ir (išvengti) demaskavimo likus dviem mėnesiams iki rinkimų“, – parašė politikas Sergejus Leščenka feisbuke.

P. Porošenka prezidentu buvo išrinktas 2014 metais, po masinių protestų bangos nušalinus jo prorusišką pirmtaką Viktorą Janukovyčių.

Stodamas prie valdžios vairo jis žadėjo užbaigti Rusijos remiamą konfliktą Ukrainos rytinėje dalyje ir susidoroti su korupcija.

Tačiau daugiau nei 10 tūkst. gyvybių nusinešęs karas vyksta iki šiol. Kritikai sako, kad korupcija šalyje vis dar klesti, o P. Porošenka nedaug tenuveikė oligarchams suvaldyti.

Apklausos rodo, kad P. Porošenka populiarumu atsilieka nuo buvusios premjerės J. Tymošenko, kuri tarptautiniu mastu išgarsėjo 2004 metais, per vadinamąją oranžinę revoliuciją prieš korupciją. Apie savo dalyvavimą prezidento rinkimuose ji paskelbė praėjusią savaitę.

Ukrainos prezidento rinkimai turėtų įvykti kovo 31 dieną.

GOOGLE rekomenduoja
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika