Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
PASAULIS

„Facebook“ turi ginklą prieš užsienio šalių kišimąsi į ES rinkimus 

2019 sausio 28 d. 17:22
Būgštaujama, kad įvairių rinkimų metu "Facebook" yra manipuliuojama politiniais tikslais.
Būgštaujama, kad įvairių rinkimų metu "Facebook" yra manipuliuojama politiniais tikslais.
Scanpix nuotrauka

Socialinių tinklų milžinė „Facebook“ pirmadienį pristatė naujas priemones, turinčias užkirsti kelią užsienio šalių kišimuisi į Europoje vyksiančius rinkimus.

Tai – prieš dezinformaciją nukreiptos socialinio tinklo kampanijos dalis.

JAV technologijų milžinės viceprezidentas, buvęs Jungtinės Karalystės vicepremjeras Nickas Cleggas pranešė, kad naujieji metodai bus prieinami jau kovo pabaigoje. Jų dėka „politinė reklama „Facebook“ taps skaidresnė“, patikino jis.

Pagal naują tvarką, įvairaus pobūdžio politinei reklamai, susijusiai su gegužės 23–26 dienomis vyksiančiais Europos Parlamento rinkimais, reikės gauti specialų leidimą ir aiškiai pažymėti, kas ją apmokėjo.

Pasak N. Cleggo, šios priemonės taip pat bus taikomos vadinamai probleminei reklamai, „kuri akivaizdžiai nepalaiko vieno kandidato arba partijos, o skiria dėmesį labai politinėms temoms, tokioms kaip imigracija“.

Šios reklamos vėliau bus iki septynerių metų saugomos serveriuose kartu su duomenimis apie jų pasiekiamumą ir specifiniais reklamos užsakovo duomenimis.

Šių priemonių „Facebook“ ėmėsi po virtinės pernai kilusių duomenų apsaugos ir piratavimo skandalų, būgštaujant, kad šia socialinių tinklų milžine yra manipuliuojama politiniais tikslais.

„Facebook“ sulaukė kritikos ir įtarimų, esą šis socialinis tinklas yra naudojamas kaip visuomenę skaldančios ir dezinformuojančios informacijos skleidimo platforma, kaip tai vyko per 2016 metų JAV prezidento rinkimus, atvedusius į Baltuosius rūmus JAV prezidentą Donaldą Trumpą.

Socialiniame tinkle skelbiamos reklamos taip pat sulaukė FTB pareigūnų dėmesio, tiriant įtariamą Rusijos kišimąsi į JAV ir Europos šalių rinkimus.

Reklama
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika