Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
PASAULIS

„Facebook“ per šių metų rinkimus griežtins politinės reklamos taisykles 

2019 sausio 16 d. 16:02
pixabay.com nuotrauka

Socialinių tinklų milžinė „Facebook“ antradienį paskelbė, kad griežtins politinės reklamos taisykles valstybėse, kur 2019-ųjų pirmąjį pusmetį numatyti rinkimai, taip ketindama išplėsti savo platformos skaidrinimo vajų, po virtinės skandalų jau vykdomą JAV, Didžiojoje Britanijoje ir Brazilijoje.

„Šiemet ruošiantis svarbiems rinkimams visame pasaulyje, mes ir toliau sutelkiame pastangas į kovą su užsienio šalių kišimusi ir planuojame suteikti žmonėms daugiau informacijos apie reklamą, kurią jie mato mūsų platformoje“, – savo verslui skirtame puslapyje informavo bendrovė.

JAV, Britanijoje ir Brazilijoje reklamuotojai turės patvirtinti savo tapatybę ir buvimo vietą prieš skelbdami „Facebook“ agitacinę medžiagą, kuri taip pat bus iki septynerių metų saugoma viešame, paieškai pritaikytame archyve.

„Skaidrinant politines reklamas, naujienų organizacijos, kontrolieriai, priežiūros grupės ir viso pasaulio žmonės gali laikyti mus ir reklamuotojus labiau atsakingus“, – pabrėžė socialinis tinklas.

Pasak „Facebook“, prieš artėjančius rinkimus Nigerijoje ir Ukrainoje tose šalyse bus draudžiama skelbti iš užsienio bet kokias politines reklamas.

Bendrovė pridūrė, jog paleis „Reklamų archyvą“ (Ad Library) prieš pavasarį Indijoje numatytus balsavimus.

Ji taip pat ketina suteikti „skaidrumo priemonių“ Europos Sąjungos vartotojams, besiruošiantiems gegužę numatytiems Europos Parlamento rinkimams.

Socialinis tinklas žada iki birželio pabaigos suteikti tokias priemones reklamuotojams visame pasaulyje.

Pernai „Facebook“ teko pripažinti, kad „Cambridge Analytica“ – 2016-aisiais dabartiniam JAV prezidentui Donaldui Trumpui (Donaldui Trampui) dirbusi politinių konsultacijų įmonė – gavo prieigą prie 87 mln. vartotojų duomenų.

Kai kurie „Brexit“ referendumo kritikai tvirtina, kad „Cambridge Analytica“ pasinaudojo ta informacija, kad įtikintų dalį rinkėjų balsuoti už JK pasitraukimą iš ES.

Jungtinėse Valstijose galimą D. Trumpo rinkimų štabo susimokymą su Rusija tiriančio specialiojo prokuroro Roberto Muellerio komandos taikinyje atsidūrė „Facebook“ paskyros ir asmeniniai puslapiai, kuriuos administruoja „Internet Research Agency“, Rusijoje įsikūrusi „trolių ferma“.

Susirūpinimas buvo pasiekęs tokį lygį, kad „Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas buvo apklaustas Europos Parlamente ir JAV Kongrese.

Dar viena šalis, kur šį socialinis tinklas kaltinamas nepakankamai kovojantis su melagingos informacijos skleidėjais, yra Brazilija, kur pernai gegužę didžiulę protesto akciją surengė sunkvežimių vairuotojai.

GOOGLE rekomenduoja
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika