Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
PASAULIS

„Facebook“ įsiutino Rusijos televiziją RT 

2019 vasario 18 d. 15:57
Ekrano nuotrauka

Socialinis tinklas „Facebook“ pirmadienį užblokavo Kremliaus ruporu laikomos Rusijos televizijos RT puslapį, pirmadienį pranešė šio valstybinio kanalo vadovė, pavadinusi tokį žingsnį pasikėsinimu į žiniasklaidos laisvę.

„Turėjome papildomą projektą anglų kalba „In the Now“. Šis projektas buvo itin populiarus – vien „Facebook“ turėjome 2,5 mlrd. peržiūrų ir 4 mln. prenumeratorių!“ – per susirašinėjimo platformą „Telegram“ pranešė RT vyriausioji redaktorė Margarita Simonian.

Pasak jos, televizijai CNN parodžius reportažą, kuriame teigiama, kad projektą finansuoja Rusijos vyriausybė, „Facebook“ tučtuojau mus užblokavo! Nepateikdama jokių kaltinimų“.

„Nepažeidėme jokių „Facebook“ taisyklių“, – teigė ji.

Anot M. Simonian, neturėtų būti problema, kad puslapio lankytojai neinformuojami, jog jis finansuojamas Rusijos.

Paprašytas pakomentuoti padėtį Kremliaus atstovas Dmitrijus Peskovas pareiškė, kad RT „turi gauti iš „Facebook“ tikslų paaiškinimą“, kodėl buvo užblokuotas puslapis.

Pirmadienį „In the Now“ buvo nepasiekiamas per „Facebook“.

Projekto „YouTube“ kanale sakoma, kad jis siekia „suburti dėmesingų žiniasklaidos vartotojų bendruomenę, besidominčia svarbiu, neįprastu ir prasmingu turiniu“.

2014 metų kovą paleisto projekto, iš viso turinčio 2,8 mln. vaizdo įrašų peržiūrų, aprašyme neužsimenama apie kokias nors sąsajas su RT ar Rusija.

Tarp naujausių vaizdo įrašų temų – pastangos išvalyti vandenynus, „geltonųjų liemenių“ judėjimo protestai Prancūzijoje, ateizmo stiprėjimas ir Rusijos futbolo chuliganų veiksmai.

Europos Sąjungos finansuojamas projektas „EU vs Disinfo“ – kampanija, siekianti „reaguoti į prokremlišką dezinformaciją“, nurodė, kad „In the Now“ buvo paleistas siekiant pritraukti jaunesnių žiūrovų, kuriems mažiau įdomūs RT politiniai reportažai.

Kanalas tai daro „pridėdamas vaizdo įrašų, turinčių didelę emocinę ir pramoginę vertę“, tačiau jie yra naudojami kaip „masalas“, skirtas projekto ryšiams su Rusija „užmaskuoti“, rašo „EU vs Disinfo“.

Praeitą mėnesį „Facebook“ paskelbė pašalinęs daugiau kaip 500 puslapių, susijusių su Rusija ir užsiimančių „koordinuota neautentiška veikla“.

Dauguma pašalintų paskyrų buvo susijusios su 2014 metais įkurtos valstybinės naujienų agentūros „Sputnik“, taip pat vadovaujamos M. Simonian, darbuotojais.

Tuo metu „Facebook“ nurodė, kad užblokuoti puslapiai kūrė paskyras, „kad suklaidintų kitus, kas jie (iš tikrųjų) yra ir kuo jie užsiima“.

Reklama
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika