Horoskopai
Konkursai
E-dienraščio prenumerata
Konferencijos
Fotogalerijos
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKAGYNYBAISTORIJAGIMTASIS KRAŠTAS LŽ TV
Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
LŽ diskusija
2019-01-18

LŽ studija: kiek nuoširdi ir veiksminga įmonių socialinė atsakomybė?

Kiek kainuoja ir ar atsiperka įmonėms socialinė atsakomybė? Ar skelbdamasis socialiai atsakingu verslas išties teikia naudą visuomenei, ar tai tėra pretekstas pasipuikuoti? Kodėl visuomenė netiki socialiai atsakingu pasiskelbusio verslo nuoširdumu, tačiau darbuotojai nenori dirbti socialiai neatsakingose įmonėse? Į šiuos klausimus „Lietuvos žinių“ studijoje mėginame atsakyti drauge su strateginio valdymo ekspertu, mokymų bendrovės „Person Premier“ lektoriumi Tomu Staniuliu ir komunikacijos bendrovės „INK Agency“ vyriausiuoju partneriu Kęstučiu Geču.