Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Kultūra ir žmonėsGamta ir augintiniaiŠeima ir sveikataMokslas ir ITSportasŠvietimasTrasaĮdomybėsRinkimų maratonas
MOKSLAS IR IT

Prakalbo apie feisbuko transformaciją 

2019 kovo 7 d. 07:30
AFP/Scanpix nuotrauka

„Facebook“ siekia nebebūti „skaitmenine miesto aikšte“, kad galėtų patenkinti augančius saugaus, mažesnio masto privataus susirašinėjimo poreikius, trečiadienį pareiškė socialinį tinklą valdančios bendrovės vadovas ir vienas iš įkūrėjų Markas Zuckerbergas.

Jis tai sakė pristatydamas plačią didžiausio pasaulyje socialinio tinklo transformacijos viziją.

M. Zuckerbergo pareiškimas rodo strateginį feisbuko krypties pasikeitimą, šiam socialiniam tinklui siekiant išbristi iš užsitęsusios krizės dėl privatumo ir duomenų apsaugos, kurią išprovokavo į viešumą iškilę faktai, kad jis netinkamai tvarkė milijonų vartotojų asmeninius duomenis.

„Manau, komunikacijai ateityje vis labiau bus naudojamos privačios, koduotos paslaugos, kad žmonės būtų tikri, jog gali saugiai kalbėtis tarpusavyje, o jų susirašinėjimas ir turinys neliks amžiams“, – rašė M. Zuckerbergas savo feisbuko paskyroje.

„Viliuosi, kad su mūsų pagalba tokia ateitis ateis“, – pridūrė jis.

M. Zuckerbergas sakė matąs svarbų feisbuko krypties pasikeitimą po 15 metų, per kuriuos šis tinklas padėjo sukurti „miesto aikštės skaitmeninį atitikmenį“.

Tuo tarpu dabartinėmis sąlygomis, anot bendrovės vadovo, „žmonės vis labiau nori bendrauti privačiai skaitmeniniame svetainės atitikmenyje“.

Feisbukas tapo didžiausia pasaulyje interneto platforma, turinčia apie 2,3 mlrd. aktyvių vartotojų. Tačiau tinklas sulaukė griežtos kritikos, kad nesugeba užkirsti kelio melagingos informacijos skleidimui ir pažaboti manipuliacijų. Jis taip pat kritikuojamas už tai, kad surinko milžinišką kiekį privačios informacijos, kuri gali būti naudojama tikslinei reklamai.

Virtinė į viešumą iškilusių faktų apie netinkamą asmeninės informacijos tvarkymą privertė bendrovę peržiūrėti visas savo operacijas, o M. Zuckerbergas žadėjo užtikrinti veiksmingesnę duomenų apsaugą.

Reklama
DALINTIS
ŽYMĖS
_
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2019 UAB "Lietuvos žinios."
Privatumo politika