Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
ZENPR

Tauragėje atidarytas atnaujinto interjero Šiaulių banko skyrius

 
-
2018 05 15 13:25

Gegužės 15 d. Tauragėje Bažnyčių gatvėje duris atvėrė atnaujinto  interjero Šiaulių banko klientų aptarnavimo skyrius. Klientus pasitinka spalvingas ir ergonomiškas interjeras – siekiama, kad vizitas banko skyriuje būtų dar patogesnis ir jaukesnis. Šiais metais bus atnaujinta dešimt banko padalinių.

„Banko klientų poreikiai keičiasi: mažėja grynųjų pinigų operacijų, klientai vis dažniau nori pasikonsultuoti finansiniais klausimais su banko specialistais. Tad atnaujindami  banko padalinių interjerą, pirmiausia siekėme suprasti, kas šiuo metu aktualiausia į banko padalinius  užsukantiems klientams. Išgirsti klientų lūkesčius mums padėjo ir banko darbuotojai, kurie tiesiogiai bendrauja su klientais – jie gana aktyviai dalyvavo kuriant naują banko padalinių interjero standartą. Aktyvių diskusijų su darbuotojais metu išgrynintos svarbiausios interjero detalės, klientų aptarnavimo ir pačių darbuotojų darbo vietų ypatybės, reikalingos efektyviam ir patogiam darbui“, - apie naujo padalinių  interjero standarto kūrimą pasakoja Šiaulių banko administracijos vadovo pavaduotoja, Pardavimų ir rinkodaros tarnybos vadovė Daiva Šorienė.

Svarbiausi padalinių interjero akcentai – svetingumas ir tvarumas. Siekiama, kad banko padalinyje  apsilankęs klientas jaustųsi ramiai ir komfortiškai: jam būtų paprasta gauti visą reikalingą informaciją ir patogu, jei prireiktų palaukti eilėje. Daug dėmesio skiriama klientų privatumui – baldai banko padalinyje  išdėstyti taip, kad aptarnaujami klientai būtų toliau nuo praeinančiųjų klientų  srauto, įrengtos ir atskiros erdvės privačioms konsultacijoms.

„Diskutuodami apie Šiaulių banko naują padalinių interjerą, norėjome suderinti modernumą ir tradicijas. Modernumą išreiškia pasirinkti baldai ir minkštos jų formos. O štai pasirinktos žemės spalvos cituoja tradicijas ir ilgaamžiškumą: tai saulė, žemė, žaluma, vanduo“, - sako interjerą kūręs architektas Artūras Imbrasas.

Banko padalinio interjere naudojamas natūralus medis, šviesūs ir šilti atspalviai, vyrauja žali, balti, mėlyni ir rusvi akcentai. Derinamos tarpusavyje šios spalvos kuria ramią ir saugią atmosferą.

Svarbi interjero detalė – natūralios samanos, žaliuosiančios ištisus metus. Gamtos dalis interjere kuria jaukumo, gaivumo ir ramybės įspūdį, o žalia spalva interjere laikoma labiausiai atpalaiduojančia.

Tauragės klientų aptarnavimo skyrius – pirmasis tokio dizaino Šiaulių banko padalinys  Lietuvoje. Įvertinus klientų atsiliepimus, palaipsniui prie naujojo interjero stiliaus pereis visi banko padaliniai. Palaipsniui banko padaliniuose  bus diegiami ir nauji technologiniai sprendimai, leisiantys klientams patogiai patiems susirinkti informaciją apie jiems aktualias banko paslaugas. Padalinių atsinaujinimas – vizijos tapti banku be popieriaus dalis. Nuosekliai bus siekiama, kad didžioji dalis paslaugų būtų pasiekiamos ir elektroniniu būdu.

Naujasis Tauragės Šiaulių banko klientų aptarnavimo skyrius įsikūręs adresu Bažnyčių g. 8.

Šiaulių bankas klientus aptarnauja 64 padaliniuose visoje Lietuvoje, banke iš viso dirba 705 darbuotojai. Šiaulių banko interjeras atnaujinamas labiau susiejant jį su banko vizija – geriausi finansavimo sprendimai verslo ambicijoms ir žmonių idėjoms. Vizija pabrėžia banko įsiklausymą į kliento poreikius ir lankstumą prie jų prisitaikant.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ZENPR
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"