Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
ZENPR

Renkama tarpukario alaus rinkodaros kolekcija iš Lietuvos gyventojų rankų

 
-
2018 03 13 12:09

Tarpukario Lietuvos alkoholio reklama dabar sukelia šypseną ir nuostabą – įdomiausius šio laikotarpio alaus rinkodaros sprendimus Klaipėdos gyventojai ir svečiai galės apžiūrėti jau vasarą atidaromoje rekonstruotoje „Švyturys Brewery“ alaus darykloje. Bendrovė kviečia prisidėti prie šios ekspozicijos ir pasidalinti išsaugotomis tarpukario alaus reklamomis.

Reklamos tarpukario Lietuvoje smarkiai skyrėsi nuo dabartinių – dažniausiai būdavo pieštos, atkreipiančios dėmesį ir drąsios. Reklamų turinys priklausė nuo fantazijos. 

Rekonstruotoje „Švyturys Brewery“ darykloje veiks paroda, siekianti iliustruoti įdomiausius aludarystės istorijos Lietuvoje faktus. Tarpukario alaus rinkodara – išskirtinė ekspozicijos dalis. Prie jos aktyviai prisidėti skatinami visi Lietuvos gyventojai, namie saugantys tarpukario alaus reklamos pavyzdžius.

Rinkodaros taisyklė tarpukariu – jokių taisyklių

Tarpukariu pagrindinis reklamos sklaidos kanalas buvo spauda, o žinomų žmonių integracija būtų buvusi nesuprasta. Šiais laikais dėl savo turinio tarpukario rinkodara primena karikatūras ir yra naudojama tik parodoms. Tuomet reklamą dažniausiai sudarydavo pieštinis vizualas ir skambus tekstas. Reklamuojami produktai ir paslaugos būdavo pristatomi kaip gyvybiškai svarbūs ir geriausi rinkoje. Tam, žinoma, nereikėjo jokių įrodymų ar tyrimų.

Tačiau tai nereiškia, jog reklamos kurtos bet kaip. Buvo pasitelkiamos rinkodaros strategijos, galima pastebėti bendras pozicionavimo tendencijas. Dažniausiai reklamų turinio sprendimuose buvo naudojama kontekstinė informacija, trumpi pamokymai ir etiketo taisyklės. Reklamuojami produktai pristatomi kaip sprendimas ar pagalbinė priemonė susitvarkyti su prieš tai iškelta problema ar elgesio norma.

Ekspozicijai ieškomi tarpukario rinkodarą atspindintys pavyzdžiai

Ketvirtojo dešimtmečio pradžioje, dėl kylančio akcizo mokesčio alkoholiniams gėrimams ir alaus sindikato monopolijos, alus paprastų gyventojų kurį laiką buvo laikomas prabangos preke. Tačiau iš JAV Lietuvą pasiekusi ekonominė krizė sumažino perkamąją galią ir dar labiau pakurstė rinkodaros specialistų kūrybiškumą. Kadangi alaus kaina kilo ir suvartojamas kiekis mažėjo, buvo reikalingos į atmintį įstringančios reklamos.

Taigi tuometinės alaus daryklos nesidrovėjo ir aktyviai ragino vartoti savo produkciją vaizdingomis ir iškalbingomis reklamomis. Įvairių alynų ir bravorų iliustracijos vaizdavo plačiai besišypsančius alaus mėgėjus, o tekstai skelbė, kad tikri alaus žinovai turi reikalauti tam tikro gėrimo ir įsitikinti, jog nieko geresnio ir pigesnio rasti neįmanoma.

„Švyturys Brewery“ kviečia Lietuvos gyventojus iliustruoti aludarystės istoriją kartu ir pasidalinti turimais originalios tarpukario alaus reklamos pavyzdžiais – to meto spausdintinės alaus reklamos iškarpomis, plakatais ar kito formato rinkodaros žinutėmis.

„Švyturys Brewery” rekonstruota alaus darykla Klaipėdoje duris atvers jau vasaros pradžioje. Naujas traukos centras skirtas ne tik kitokių pramogų išsiilgusiems vietiniams gyventojams, bet ir aludaryste besidomintiems svečiams iš kitų miestų. Darykloje vienu metu galės būti verdama iki 18 alaus rūšių, lankytojams bus organizuojamos ekskursijos po daryklą, degustacijos, veiks modernus gastrobaras.

Dėl turimų eksponatų kreiptis:

BVRG Burson-Marsteller

Goda Diečkutė, goda@bvrg.lt

Mob.: +370 685 1280

Šis pranešimas spaudai nėra parengtas „Lietuvos žinių“ ar lzinios.lt kolektyvo. Atsakomybė už šio pranešimo spaudai turinį tenka pranešimo autoriams ir jį išplatinusiai „ZenPR“ komandai.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ZENPR
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"