Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
ZENPR

Perkate kelionę internetu? Ką daryti, kad pirkinys neapkarstų.

 
-
2018 01 23 10:37

Kasmet vis daugiau gyventojų keliones pasirenka ir nusiperka internetu, tvirtina turizmo agentūros. Tai išties patogu – galima patiems peržiūrėti viešbučių nuotraukas, gėrėtis iš jų numerių užfiksuotais vaizdais ir savarankiškai apsispręsti, kur konkrečiai atostogausite. Tačiau kartu su šiais privalumais iškyla ir rizikų. Kaip su jomis susidoroti ir atostogas praleisti kuo puikiau, pataria „Kelionių panoramos“ vadovė Kristina Graužinienė.

Interneto reklamai įvertinti prireiks laiko ir patirties

Kelionių ekspertė K. Graužinienė pastebi, kad išmaniųjų įrenginių ekranuose viešbučių vaizdai išties yra vienas už kitą gražesni. Vaizdai į jūrą ar viliojantis baseinų  mėlis atima žadą, o trijų žvaigždučių viešbučiai interneto svetainėse atrodo kaip penkių. Nuotraukose viskas tviska švara ir ką tik atliktu remontu (juk būtent po jo ir fotografuojama!), o priminimai apie ką tik šį viešbutį užsisakiusius klientus skatina apsispręsti kuo greičiau. Tačiau ekspertė siūlo neskubėti ir pirmiausia patikrinti, ar matomas vaizdas atitinka realybę.  

Patikimus komentarus padės suprasti vertimo programėlės

Įsidėmėję patikusį viešbutį, būtinai apsilankykite keliose viešbučių rezervavimo svetainėse (tokiose kaip „Trip Advisor“, „Booking.com“, ir pan.) ir paskaitykite komentarus. Atkreipkite dėmesį į jų skaičių: jei komentarų palikta vos 20-30, K. Graužinienė pataria jais ne itin pasitikėti. Pirmuosiuose puslapiuose esantys atsiliepimai dažnu atveju būna viešbutį reklamuojantys komentarai, nebūtinai atspindintys realią patirtį.

„Patikimiau, jei komentarų yra keli šimtai, ir jūs savo nuožiūra galite perskaityti bet kuriuos iš jų,“ – pataria ekspertė.

Ji siūlo atkreipti dėmesį į neigiamus komentarus. Pagal juos galėsite nuspręsti, ar pastebėti trūkumai svarbūs ir jums. Sukluskite, jei neigiami komentarai kartojasi, ir tais pačiais trūkumais skundžiasi skirtingų šalių atstovai. Beje, kaip pastebi K. Graužinienė, labai pravartu pasidomėti vokiečių svetainėje www.holidaycheck.de esančiais atsiliepimais. Patirtis rodo, kad vokiečių turistai yra vieni reikliausių ir dažnu atveju lietuvių bei vokiečių skoniai sutampa. Tad, jei net nemokate vokiškai, pasitelkę internetinius vertimus galėsite nesunkiai patikrinti, kaip reiklieji vokiečiai vertina poilsį jūsų pasirinktame viešbutyje.  

Peržiūrėkite vaizdo įrašus „Youtube“ ar socialiniuose tinkluose

Nors filmukus įvairiomis temomis esame įpratę žiūrėti kasdien, dauguma vis dar nustemba, kad galime nesunkiai rasti gausybę vaizdo reportažų apie daugelį kurortų ar viešbučių. Šių filmukų peržiūra padės suprasti, kaip savo poilsį įvertino prieš jus apsilankę turistai, kas juos pradžiugino arba nuvylė, kaip iš tiesų atrodo aplinka, kurioje ruošiatės praleisti brangias atostogų dienas. Nepatingėkite peržiūrėti ir kitų šalių turistų užfiksuotus įspūdžius, vertingos informacijos gali suteikti ir kaimyninių šalių gyventojų – lenkų, latvių ar rusų – palikti reportažai. Pasižiūrėję juos galėsite tiksliau apsispręsti, kur iš tiesų norėtumėte atostogauti.

Jei abejojate, pasitarkite su kelionių agentūra

K. Graužinienė ragina prisiminti, kad savo pasirinkimą visuomet galima nemokamai patikrinti pasitarus su kelionių ekspertais. Jie papildys jūsų turimą informaciją vertingais profesiniais komentarais. Juk skirtingose šalyse susiklosto savos viešbučių vertinimo tradicijos, todėl specialisto įsitraukimas padės išvengti rimtesnės klaidos.

„Mes visuomet pasiteiraujame klientų, kokiuose viešbučiuose jie atostogavo prieš tai, kas patiko arba netenkino. Klientų lūkesčiai ir patirtis gali būti labai skirtingi. Yra keliautojų, kurių poreikiai minimalūs ir jie puikiai jaučiasi net ir 2 ar 3 žvaigždučių viešbučiuose. Yra ir labai reiklių klientų, kuriems sunkiai įtinka net ir aukščiausios kategorijos viešbučiai.  Įvertinę ankstesnę patirtį ir lūkesčius, mes padedame pasirinkti viešbutį, kuris neapvils,“ – pagalbą siūlo „Kelionių panoramos“ vadovė.  

Atvirai dalinkitės lūkesčiais dėl „viskas įskaičiuota“

Lietuviai turistai vis dar neretai pasikuklina atskleisti savo tikruosius norus, o vėliau nusivilia. Viena dažniausiai aptarinėjamų temų – maistas ir gėrimai paslaugoje „viskas įskaičiuota“. Ši paslauga kiekviename konkrečiame viešbutyje apima skirtingą maisto ir gėrimų pasirinkimą. Todėl prieš perkant kelionę patariama kruopščiai išsiaiškinti, kokių paslaugų, maisto ir gėrimų garantuotai sulauksite pasirinktame viešbutyje.

Svarbiausia – iškart pranešti, jei esate nepatenkinti

Ką daryti, jei pirmasis įspūdis – neigiamas? Įprastai kelionių organizatorių atstovai jau pirmąją kelionės dieną paskiria susitikimus ir pasiteirauja, ar viskas gerai. K. Graužinienė pataria būtinai savo pretenzijas iš karto pranešti organizatoriui – daugeliu atvejų jie tikrai pasistengs jums surasti geresnį numerį ar viešbutį, kuriame jausitės geriau.

„Tikrai neverta kuklintis ir kentėti visą atostogų laiką, geriau iš karto pasakyti, kas netenkina – tik tada atostogos bus malonios“, – pataria K. Graužinienė. 

Daugiau informacijos:

Kristina Graužinienė, „Kelionių panoramos“ direktorė

+370 687 11514, kristina@kelioniupanorama.lt

Šis pranešimas spaudai nėra parengtas „Lietuvos žinių“ ar lzinios.lt kolektyvo. Atsakomybė už šio pranešimo spaudai turinį tenka pranešimo autoriams ir jį išplatinusiai „ZenPR“ komandai.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ZENPR
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"