Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
ZENPR

Naujoji „Michelin“ vasarinė, ir žiemai tinkama padanga „Agilis CrossClimate“, jau siūloma sunkvežimiams

 
-
2018 08 03 10:30

„Michelin“ „Agilis CrossClimate“ – pirmoji vasarinė padanga komerciniams automobiliams, t. y. greičiausiai besiplečiančiam transporto priemonių segmentui Europoje, kuri tinka naudoti ir žiemą. Padanga saugi visomis oro sąlygomis. Kiti jos privalumai – tai patvarumas, mažos bendrosios naudojimo sąnaudos ir atsparumas pažeidimams.

Tai, ko reikia įmonių savininkams, automobilių parkams ir kurjeriams

Vis auganti greito pristatymo (just-in-time) ir nuo durų iki durų (door-to-door) paslaugų paklausa skatina ieškoti naujų sprendimų įmonių savininkams ir transporto priemonių parkų vadybininkams, kurių pelnas labai priklauso nuo transporto priemonių naudojimo visus metus.

„Michelin“ padanga „Agilis CrossClimate“ sukurta atlikus pastarųjų penkerių metų Prancūzijos, Vokietijos, Turkijos ir Didžiosios Britanijos naudotojų poreikių analizę. Rinkos tyrimų įmonės „GMV Conseil“ atlikti tyrimai parodė, kad naudotojai iš padangų pirmiausia tikisi patvarumo, traukos, sukibimo ir patikimumo visais metų laikais, visomis oro sąlygomis bei važiuojant visomis kelio dangomis, o taip pat – atsparumo pažeidimams, ypač miestuose, kur dažnai užkliudomi šaligatvių kraštai ir pasitaiko kitų kliūčių.

Šiuos lūkesčius „Michelin“ „Agilis CrossClimate“ užtikrina dėl jos gamybai naudojamų gumos mišinių ir medžiagų, V formos protektoriaus reljefo su tvirtais protektoriaus blokeliais viršutinėje šonų dalyje. Padangos patvarumą užtikrina apsauginiai skydeliai, „pasiskolinti“ iš kariuomenei skirtų „Michelin“ sunkvežimių padangų.

Technologijos ir inovacijos arba kodėl ir kaip veikia naujoji padanga

„Michelin“ „Agilis CrossClimate“ – gerai žinomų vasarinių padangų „Michelin" „CrossClimate“, tinkamų naudoti ir žiemą, gamos naujovė. Naujoji padanga pradeda naująją komerciniams automobiliams skirtų padangų, pasižyminčių aukštomis eksploatacinėmis savybėmis, kartą, kuriai svetimi su mobilumu žiemos sąlygomis susiję kompromisai. Ji garantuoja mažas bendrąsias naudojimo sąnaudas, saugumą visomis oro sąlygomis, patvarumą ir atsparumą pažeidimams.

„Michelin“ „Agilis CrossClimate“ charakteristikos ir konstruktorių taikytos inovacijos:

„Michelin“ „Agilis CrossClimate“ gaminama iš naujausių gumos mišinių. Padangos protektoriuje naudojamos trys skirtingos, iš sintetinių elastomerų pagamintų gumos mišinių rūšys. Ši inovatyvi technologija pasižymi tuo, kad reikiamu momentu veikia tas mišinys, kuris geriausiai atitinka esamas oro sąlygas: „žieminis“ mišinys – esant žemai temperatūrai, „šlapias“ mišinys – kai kelio danga slidi ir „sausas“ mišinys – kai kelio danga sausa.

Inovatyvų „Michelin“ „Agilis CrossClimate“ protektorių sudaro du sluoksniai – viršutinis ir po juo esantis vidinis. Tai leidžia sumažinti protektoriaus kaitimą sudėtingomis sąlygomis ir išlaikyti tuos pačius rezultatus, nepriklausomai nuo naudojimo sąlygų.

Sujungus šiuos technologiškai pažangius mišinius sukurta padanga, kuriai suteiktas aukščiausias įvertinimas: stabdymo ant šlapios dangos A klasė vasarą ir žiemą. Taip pat „Michelin“ „Agilis CrossClimate“ padanga turi 3PMSF ir M+S sertifikatą – ją leidžiama naudoti važiuojant per sniegą ir stabdo ji kaip vasarinė padanga ant sausos dangos.

Protektoriaus reljefas

Semdamiesi įkvėpimo iš ne vieną kartą apdovanotos „Michelin“ „CrossClimate+“ padangos lengviesiems automobiliams, „Michelin“ Agilis CrossClimate“ projektuotojai padangai pritaikė V raidės formos protektoriaus reljefą su inovatyviais, technologiškai pažangiais blokeliais ir savaime užsiblokuojančiomis 3D lamelėmis.

3D lamelės per visą protektoriaus blokelių aukštį (9,2 mm).

Papildoma šonų apsauga

Tradicinį „Michelin“ padangų atsparumą pažeidimams dar labiau sustiprino padangų šonų apsauginiai elementai – trapecijos formos masyvūs skydeliai iš kieto gumos mišinio, naudojamo „Michelin“ sunkvežimių padangose.

Šią padangų šonų specialią apsaugą įkvėpė kariuomenės visureigiams skirtos „Michelin“ „X Force ZL“ padangos, kurios, nors ir yra papildomai sutvirtintos, bet išlieka elastingos.

Nauji protektoriaus nusidėvėjimo rodikliai

Naujosios „Michelin“ „Agilis CrossClimate“ padangos grioveliuose yra protektoriaus nusidėvėjimo rodikliai, kurie rodo padangos protektoriaus likutį procentais.

Naujos padangos protektoriaus gylis yra 9,2 mm. „0 proc.“ rodiklis rodomas, kai protektorius nudyla iki leidžiamos 1,6 mm ribos, kas praktiškai reiškia 7,6 mm technologiškai pažangios „Michelin“ gumos, kuri gali dilti.

Bandymai iki atsparumo ribų – Ivalo ir Barselonetos bandymų specialistai

Padangų, tinkamų naudoti visais metų laikais ir visomis oro sąlygomis, projektavimas yra iššūkis. Nors įmanoma sukurti trumpas atkarpas ir jose atlikti bandymus, kaip padanga veikia ant šlapios, apsnigusios ar apledijusios dangos, bet vis tiek tai tebus tikrųjų krovininių automobilių naudojimo žiemą sąlygų imitacija.

„Michelin“ turi galimybę naudotis aukščiausiai Europoje esančiais keliais (2715 m v. j. l.), Alpių trasa „Col de la Bonette“. Vėlyvą rudenį, kai trasoje uždaromas eismas, pasirodo „Michelin“ komanda, kuri išbando savo žiemines padangas.

Ilgiau nei aštuonias savaites, nuo gruodžio vidurio iki 2018 m. vasario pabaigos, keturi vairuotojai pasikeisdami bandė padangas. „Michelin“ „Agilis CrossClimate“ projektavimo darbus prižiūrėjo įmonės bandymų ir plėtros centro komanda, kuri atidžiai tyrė kiekvieną padangų rezultatų, kurie pasiekiami 15 km ilgio ir specialiai paruoštoje trasoje, aspektą.

Nuo 0 °C iki -15 °C temperatūroje išbandomas padangos greitėjimas, stabdymas, trauka ir skersinis sukibimas ant sniego. Kad bandymo sąlygos būtų kartotinės, prieš kiekvieną bandymą trasa paruošiama ratrakais ir matuojamos sniego charakteristikos.

„Michelin“ turi ir kitą bandymų stovyklą Ivalo vietovėje, Suomijoje, 300 km šiauriau poliarinio rato. Dėl gana aukšto oro drėgnio sniegas Alpėse yra sunkus ir lipnus su didesnėmis snaigėmis, o Ivale sniegas yra birus ir purus, todėl „Michelin“ padangas išbando dviejose vietose, kurios viena nuo kitos nutolusios beveik 4 000 km. Tai padeda „Michelin“ specialistams gauti duomenis, kaip padangos veikia važiuojant per skirtingų savybių sniegą.

Būtina nepamiršti, kad „Michelin“ „Agilis CrossClimate“ yra vasarinė padanga, pasiekianti aukščiausių rezultatų ant sausos, šlapios, klampios ar žolėtos dangos. Bet jai taip pat suteiktas 3PMSF žiemos sertifikatas, todėl ši padanga išbandoma bei tobulinama ir atšiauriomis žiemos sąlygomis.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ZENPR
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"