Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
ZENPR

Milana Jašinskytė ir „Audimas“ pristatė išskirtinę jogos drabužių kolekciją

 
-
2018 02 06 9:30

Pirmadienio vakarą sostinėje pristatyta išskirtinė jogos mokytojos Milanos Jašinskytės ir aktyvaus laisvalaikio prekės ženklo „Audimas“ rūbų kolekcija „Keturios mes“. Tai jogai ir aktyviam laisvalaikiui skirta kolekcija, įkvėpta keturių gamtos stichijų – oro, vandens, žemės ir ugnies. Renginio metu jas iliustravo ir atskleidė pirmą kartą viešai pristatytas Milanos Jašinskytės ir Mindaugo Rainio įspūdžių reportažas iš Havajų, kurtas specialiai šiai kolekcijai. Anot kūrėjų, gamtos elementai, laisvė, judėjimas ir harmonija – tai svarbiausi naujos kolekcijos akcentai.

Nuolat kolaboracijas vykdantis „Audimas“ tokiam bendradarbiavimui ryžosi pirmą kartą – kolekciją kūrė ne rūbų dizaineris, o sporto šakos profesionalas.

„Pirmą kartą tarp visų buvusių „Audimo“ kolaboracijų bendradarbiauti pasirinkome ne dizainerį, o specialistą srities, kuriai kuriama kolekcija – jogos mokytoją. Tokia praktika darosi vis populiaresnė, prekės ženklai vis labiau įsiklauso į savo auditoriją ir siūlo produktus, kurių jiems tikrai reikia. Todėl, kurdami šią kolekciją, mes gavome praktinės patirties, kokio silueto, modelių ir kokių specialių konstrukcinių detalių reikia patogiems jogos drabužiams. Taip jie tapo dar funkcionalesni ir praktiškesni“, – kolekcijos pristatyme teigė „Audimo“ prekės ženklo vykdomoji direktorė Vesta Krungolcienė.

Pristatyme išskirtinis vaizdo siužetas iš Havajų

Kolekcijos pristatyme jos svečiams pirmą kartą buvo pristatytas išskirtinis vaizdo reportažas iš Milanos Jašinskytės ir Mindaugo Rainio kelionės Havajuose. Būtent ten pora atrado visas gamtos stichijas ir vaizdo reportažu iliustravo kolekcijos elementus. Kaip M. Jašinskytė paatviravo – kelionėje netrūko ir iššūkių.

„Kad įamžintumėme kolekciją skirtingose stichijose, lipome į aukščiausias viršukalnes, filmavome prie galingiausių krioklių, patyrėme net vandenyno jėgą. Pastarojo bangos mus nubloškė į olas taip, kad abiem nepavyko išvengti sužalojimų. Tačiau rezultatas atperka pastangas – sukūrėme vaizdo siužetą, kuris puikiai iliustruoja ir pamoko, kodėl tie keturi elementai mums yra svarbūs ir kodėl, pažįstant tuos elementus, mes galime keistis patys. Manau, kad jei žmogus klausys, kas yra kalbama tame siužete, jis suklus. Man iki šiol eina šiurpas per kūną, jį žiūrint“, – teigia kolekcijos autorė.

https://www.youtube.com/watch?v=B-7vgAVUrz4&t=143s

Kolekcija – būdas pažinti save

Kolekcijos ašis – keturios gamtos stichijos – pasirinktos neatsitiktinai. Kolekcija paremta energijomis ir skirtingais jų atspalviais, kurios yra natūrali gamtos dalis. Anot kolekcijos autorės Milanos Jašinskytės, susitapatinimas su gamta žmogui yra dovana, kurią kiekvienas turėtų atverti tam, kad tobulėtų. Ši kolekcija – tai lyg noras paskatinti judėti savęs pažinimo, harmonijos link.

„Ši kolekcija yra subtilus būdas geriau pažinti save, sužinoti savo stipriąsias puses. Net tos savybės, kurios kartais mums atrodo kaip mūsų trūkumai, teisingai suvoktos bei nukreiptos, gali tapti tvirtybėmis. Norint geriau save pažinti, toli ieškoti nereikia – tik atsigręžti į tai, iš kur esame kilę – žemės. Žemė, kuri yra derlinga, vandeninga, sklidina oru bei savo centre sauganti ugninio kamuolio širdį. Ir visa tai esame mes, nes čia mūsų pirmieji bei vieninteliai namai“, – kolekcijos legendą komentuoja jos kūrėja. 

Kūrybinė laisvė

M. Jašinskytei tai pirmoji kurta drabužių kolekcija, iki šiol moteris su rūbų kūrimu nėra susidūrusi. Tačiau estetinis judesio ir aprangos vaizdas kolekcijos kūrėjai visuomet buvo svarbus. Anot M. Jašinskytės, kad ir kokia aktyvia veikla užsiimtų, jai svarbu išpildyti ją tiksliai, dailiai ir elegantiškai.

„Norėjau, kad  kolekcija leistų moterims pažvelgti į save, suprasti, kokie elementai glūdi jose, kuriuos iš jų reikėtų pastiprinti ar suvaldyti. Svarbu ir tai, kad sportuodama moteris jaustųsi graži. Pavyzdžiui, šiai kolekcijai sukūriau bliuzonus, su kuriais galiu vesti jogos ar net šokių pamoką, o po užsiėmimų – eiti gerti kavos ir vis tiek jausiuosi tvarkinga bei kasdieniškai elegantiška. Tokios moteriškos smulkmenos man svarbios.

„Audimo“ komanda man suteikė didžiulę kūrybinę laisvę kuriant drabužius, o taip pat galimybę žmonėms perduoti ypatingą žinutę. Džiaugiuosi, kad mano noras suteikti moterims galimybę pažinti save ir tai, kas supa mus aplink, sugulė į kolekcijos raštus“, – teigė M. Jašinskytė.

Jogos spalvos

Judėjimas savęs pažinimo link, harmonija ir balansas tarp gamtos stichijų – tai filosofija, kuri nugulė į jogai skirtą kolekciją. Raudona – tai ugnies spalva, juoda simbolizuoja žemę ir tvirtybę, mėlyna – tai vandens ir ramybės simbolis, o rožinė įkūnija oro stichiją ir svajingumą. Šios spalvos dominuoja visoje kolekcijoje ir jos rūbuose. Tačiau M. Jašinskytė pabrėžia, kad svarbu ne tik atrasti savo gamtos elementą, bet ir surasti balansą.

„Ugnies elemento nestokojančiai moteriai pasiūlyčiau susikurti balansą ieškant ramesnių spalvų, pavyzdžiui mėlynos, vandens elemento. O toms, kurios sportuodamos svajoja apie aukščiausius tikslus ar svajones, priminčiau, kad norint aukštai kilti, svarbu tvirtai atsispirti – čia į pagalbą ateina juoda, derlinga žemės spalva. Moterims, vis svajojančioms pradėti sportuoti, bet pritrūkstančioms drąsos, raudona, ugnies spalva, bus paskatinimas judėti. Švelnūs violetiniai oro elemento raštai tinka kiekvienai, kuri sportuodama nepamiršta moteriško svajingo prado“, – teigia jogos mokytoja.  

Funkcionalūs deriniai aktyviam laisvalaikiui

Kolekciją sudaro trys pagrindiniai rūbai – moteriška palaidinė, tamprės ir bliuzonas. Palaidinės su vidine liemenėle pagamintos iš nevaržančios judesių ir elastingos medžiagos, kuri greitai sugeria ir išgarina drėgmę, gerai išlaiko formą. Gamtos stichijų spalvomis margintos tamprės yra prailgintos, o tamprių apačioje – paraukimai, leidžiantys dėvėti jas dviem būdais: įprasto ilgio arba užtemptas ant kulno.

Moteriškas laisvas apšilimo bliuzonas sukurtas iš medžiagos, pagamintos iš natūralių pluoštų bei vilnos. Jo medžiaga pasižymi antibakterinėmis savybėmis, leidžia kūnui kvėpuoti, sugeria ir išgarina drėgmę, neerzina odos, palaiko pastovią kūno temperatūrą bet kokiomis oro sąlygomis.

Kolekcija lentynose pasirodė vasario 5 dieną, ją galima įsigyti didžiųjų prekybos centrų „Audimo“ parduotuvėse.

Šis pranešimas spaudai nėra parengtas „Lietuvos žinių“ ar lzinios.lt kolektyvo. Atsakomybė už šio pranešimo spaudai turinį tenka pranešimo autoriams ir jį išplatinusiai „ZenPR“ komandai.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ZENPR
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"