Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
ZENPR

Lietuvos gyventojai „Euroviziją“ mėgsta beveik taip pat kaip krepšinį, latviai liko abejingi

 
-
2018 05 18 8:30

Praėjusią savaitę nuskambėjusi „Euroviziją“ prie TV ekranų bent trumpam priviliojo kone pusę Lietuvos – ją žiūrėjo apie 47,5 proc. arba beveik 1,3 mln. Lietuvos gyventojų. Laidos finalo reitingas siekė 20 proc. Tai prilygsta geriausių krepšinio varžybų reitingams.

Šiųmetinis reitingas, kai Lietuvai atstovavo daug vilčių teikianti Ieva Zasimauskaitė, prilygo 2016 m. „Eurovizijos“ finalo reitingui (20,2 proc. auditorijos). Tuomet šaliai antrą sykį atstovavo Donny Montell (Donatas Montvydas), pelnęs aukštą 9 poziciją finale. Šiemet šalies atstovė užėmė 12 vietą. Tai trečias geriausias šalies rezultatas ne tik pagal užimtą poziciją, bet ir pagal „Eurovizijos“ TV reitingą.

„Muzikinį konkursą „Eurovizija“ Lietuva tikrai mėgsta, čia kaip ir varžybose yra azarto elementas. Faktiškai, kasmet ši laida patenka į metinį geriausiai žiūrėtų laidų TOP10. Šiemetinis renginys irgi, neabejotinai, pateks į metinį topą, vis dėlto kol kas dar niekam nepavyko aplenkti „LT United“ reitingo 2006 metais – finalo metu jis siekė apie 25 proc.,  o pusfinalio 23 proc.“, –  sakė „Kantar TNS“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė Lina Petraitienė.

Palyginus su estais – Lietuvoje nėra tokio didelio atotrūkio tarp finalo ir pusfinalio žiūrėjimo, o renginys sutraukia panašią auditoriją kaip ir Estijoje.

„Estai pusfinalį, kuriame patys dalyvavo, šiemet žiūrėjo maždaug tiek pat, kiek ir finalą (reitingai pasiekė apie 20 proc. auditorijos). Tuo tarpu pusfinalis, kuriame jų tėvynainė nedalyvo, sutraukė dvigubai mažiau auditorijos – apie 10 proc. Lietuvius pusfinaliai paprastai domina mažiau nei finalas, bet šiemet tarpusavyje taip drastiškai nesiskyrė kaip estų – kai dalyvavo mūsų atstovė, „gyvai“ laidą žiūrėjo 13,9 proc., o kai nedalyvavo – 11,7 proc. auditorijos“, – sakė L. Petraitienė.

Pasak „Kantar TNS“ ekspertės, pernai Lietuvos finalo gyvo žiūrėjimo reitingas buvo kone dvigubai žemesnis nei šiemet (10,1 proc.), nes finale nebebuvo šalies atstovų.

Tuo tarpu latviai  „Eurovizijai“ šiemet gan abejingi: geriausią reitingą turėjo pusfinalis, kuriame dalyvavo latviai – 7,5 proc. O šalies atstovei nepatekus į finalą – motyvacija stebėti reginį krito ir reitingas nesiekė 5 procentų.  

Dauguma besidominčių „Eurovizija“ gyventojų stengėsi tiek pusfinalius, tiek finalą žiūrėti tiesiogiai – gyvo žiūrėjimo ir 3 dienų atidėto žiūrėjimo pasiekta auditorija skiriasi labai nedaug.

„Eurovizija“, kaip ir sporto renginiai – toks įvykis, kurį gyventojai nori stebėti tiesiogiai, gyvai arba dar tą pačią dieną – kad rytoj jau galėtų su draugais ir kolegomis aptarti įspūdžius“, – komentavo rezultatus Lina Petraitienė,  „Kantar TNS”.

„Eurovizija“ Lietuvoje prikausto žiūrovus prie ekranų panašiai kaip krepšinis – laidos reitingai pastaraisiais metais prilygo Europos vyrų krepšinio čempionato reitingams, o Rio olimpiados krepšinio varžybas, kuriose žaidė rinktinė su brazilais, net pranoko.

Apie „Kantar TNS“

„Kantar TNS“ yra viena didžiausių pasaulyje tyrimų bendrovių, kurios ekspertai dirba daugiau nei 80 šalių. „Kantar TNS“ yra ekspertai inovacijų, prekės ženklų, komunikacijos, vartotojų elgsenos ir kitose srityse. Savo klientams bendrovė padeda identifikuoti svarbiausius jų veiklos aspektus, atskleisti dar neišnaudotą potencialą ar pastebėti kritinius momentus bei tinkamai į juos reaguoti.

Bendrovė priklauso vienai pasaulyje pirmaujančių duomenų, tyrimų ir konsultacijų kompanijų „Kantar“.

Grupė veikia 100 šalių ir vienija 30 tūkst. tyrimų specialistų, teikiančių prasmingas įžvalgas ir verslo strategijas „Kantar“ įmonių klientams. „Kantar“ yra WPP dalis. Tarptautinės „Kantar“ grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė „Fortune Top 500“ kompanijų.

Prisegtuose failuose:

pranešimo žiniasklaidai word versija (docx)

Linos Petraitienės foto (jpg)

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ZENPR
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"