Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
ZENPR

Dievinu vieną sporto šaką. Ar privalau įtraukti įvairesnių pratimų?

 
-
2018 09 19 10:10

Reguliariai sportuojant į rutiną įsitraukiama visiškai nejučia. Nors sportas — puikus įprotis, nuolat užsiimant ta pačia sportine veikla, kad ir kokia mėgiama ji būtų, po kurio laiko užsiėmimai praranda efektyvumą tiek fizine, tiek ir emocine prasme. Kad galėtum to išvengti, „Gym Plius“ pateikia keletą priežasčių, kodėl verta išmėginti naują sporto rūšį ar pratimus:

 

Lavinami įvairesni raumenys

Nepriklausomai nuo kasdienės treniruotės intensyvumo, kūnas laipsniškai adaptuojasi prie gaunamo fizinio krūvio. Nauja sporto rūšis — puiki proga pagerinti esamą kūno būklę ir  įgyvendinti išsikeltus sportinius tikslus, į darbą įtraukiant papildomas raumenų grupes. Specialistų teigimu, sportuojant turėtų kisti tiek sporto intensyvumas, tiek ir atliekamų pratimų rūšys, todėl  rekomenduojama kasdienes treniruotes papildyti jėgos, tempimo, pusiausvyros ir aerobiniais pratimais.

 

Lengviau siekti užsibrėžtų tikslų

Kai kurie žmonės pastebi, jog, nepriklausomai nuo jų dedamų pastangų, po kurio laiko siekti sportinių tikslų tampa žymiai sunkiau nei buvo iš pradžių. Pavyzdžiui, metant svorį, jis nebekrenta, nors laikomasi mitybos režimo ir aktyviai judama. Dėl to taip pat galima kaltinti atsiradusią rutiną. Kūnas pripranta prie gaunamų ir išeikvojamų kalorijų normos, todėl svoris tampa stabilus. Šiuo atveju rekomenduojama keisti treniruočių intensyvumą ir išbandyti naujas sporto šakas (pavyzdžiui, vandens sportą) tam, kad raumenys gautų daugiau krūvio ir greitėtų medžiagų apykaita.

 

Socializacija

Nesvarbu, ar esi visiškas individualistas, ar manai, jog jau atradai artimą komandinę sporto šaką — esame tikri, jog dar liko daugybė sporto rūšių, kurias vis dėlto vertėtų išbandyti. Nauja fizinė veikla — puiki proga plėsti akiratį, susipažinti su  naujais žmonėmis ir netgi išbandyti patį save. Kad ir ką pasirinktum — linksmąjį boksą, lėkščiasvydį ar fechtavimąsi — gali pagaliau išmėginti tai, apie ką seniai svajojai ir net neabejojame, kad nauja veikla suteiks daugiau įkvėpimo ir pasitikėjimo savimi.

 

Ilgaamžiškumo paslaptis

Kad ir kaip būtų keista, naujos fizinės veiklos mokymasis — visų pirma — mankšta smegenims! Moksliniais tyrimais pagrįsta, jog įvairi fizinė veikla ne tik padeda išlaikyti  gerą fizinę formą, bet ir apsaugo nuo senstant atsirandančių sveikatos sutrikimų, tokių kaip koordinacijos stoka ar pablogėjusi atmintis.

 

Daugiau energijos ir geros nuotaikos

Iš pradžių gali atrodyti, jog intensyvi sportinė veikla vargina, tačiau ilgainiui pastebėsi, jog reguliariai atliekamos naujų pratimų grupės padeda geriau sutelkti dėmesį, suteikia daugiau ištvermės ir netgi papildomos energijos. Kasdienėse sporto treniruotėse nebeliks vietos niūrioms mintims ir nuoboduliui, todėl jausiesi žymiai žvaliau ir pozityviau!

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ZENPR
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"