Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
ZENPR

Didelės kainos Lietuvoje paskatino įkurti saldumynų parduotuvę, kurioje iš nuostabos kyla antakiai

 
-
2018 01 09 13:31

„Mūsų parduotuvėje nemaža dalis prekių kainuoja iki 40 – 50 proc. mažiau nei kitur“, – sako Vilniuje neseniai duris atvėrusios saldumynų parduotuvės „Candy pop“ įkūrėjas Dovydas Juškys. Jis teigia, kad darbuotojai jam pasakojo, jog gana dažnai turi pirkėjams aiškinti, kad nurodytos prekių kainos yra teisingos – taip visi įpratę prie aukštesnių.

Siekia sugriauti atgyvenusius stereotipus

D. Juškys jau nuo 16 m. dirbo saldumynų importavimo ir platinimo įmonėje, kuri priklausė jo tėčiui, tad saldėsių verslas jam yra gerai pažįstamas. 2014-aisias Dovydas ryžosi įkurti nuosavą įmonę, kuri taip pat vykdo importavimo ir platinimo veiklą Lietuvoje.

Paklaustas, kaip kilo idėja atidaryti saldumynų parduotuvę, D. Juškys sako, kad jam visada norėjosi sudrebinti vietinę rinką, sugriauti atgyvenusius stereotipus ir parodyti žmonėms, jog saldumynų pirkimas gali būti visai kitokia patirtis, nei buvo suprantama iki šiol.

„Vartotojai įpratę prie rožinių lentynų, „saldaus“ įvaizdžio ir, neslėpkime, nemažų kainų. Todėl nuo pat pradžių viską norėjome padaryti kitaip. Pradedant mūsų prekių ženklu, parduotuvės nuotaika, joje skambančia muzika ir baigiant asortimentu ir kainomis“, – aiškino pašnekovas.

Anot jo, kainas, kurios maloniai stebina, pavyko pasiūlyti dėl kelių aspektų. Tačiau bene svarbiausia – tai ilgametė patirtis šioje srityje ir platus gerai pažįstamų tiekėjų tinklas užsienyje.

„Bendradarbiaujame tiesiogiai su daugeliu gamintojų iš Vakarų Europos: Vokietijos, Belgijos, Prancūzijos, Šveicarijos, Olandijos ir kitų šalių. Dirbdami su jais įgijome daug patirties, atsirinkome, kas sugeba pagaminti kokybiškus produktus, už kuriuos nereikia permokėti. Na, o dabar jau galime raškyti saldžius vaisius ir jais dalytis su Lietuvos gyventojais“, – sakė D. Juškys.

Jo teigimu, geresnes kainas užtikrinti leidžia ir tai, kad nemaža dalis parduotuvės asortimento nuolatos kinta.

„Didmeniniais kiekiais perkame vienkartinius pasiūlymus tiesiogiai iš gamintojų. Jie atsiranda dėl įvairių priežasčių. Per didelio pagaminto kiekio, kitam klientui atsisakius išankstinio užsakymo ir pan. Tačiau visada žiūrime ir užtikriname, kad gaunamos prekės būtų kokybiškos“, – nurodė „Candy pop“ įkūrėjas.

Galvoja apie naują prekybos saldumynais būdą

Vilniečiai į guminukus, šokoladą, sausainius, vaflius, zefyrus, sezoninius saldumynus, užkandžius ir ar daug kitų gardėsių siūlančios parduotuvės atidarymą investavo 20 tūkst. EUR. Jos kūrimu ir plėtra D. Juškys rūpinasi drauge su broliu Dominyku.

Pasak verslininko, nors parduotuvė duris atvėrė neseniai, jau išryškėjo dvi pagrindinės klientų kategorijos. Pirmojoje yra vadinamieji vertės ieškotojai, kuriems labai svarbu kokybė už priimtiną kainą. Į antrąją kategoriją patenka aukštesnes pajamas gaunantys žmonės. Dažniausiai, anot pašnekovo, tai būna moterys, mamos, kurioms kaina nėra reikšminga. Joms svarbiau prekės išvaizda, aukšta kokybė. Pastarosios kategorijos klientai taip pat labiau rūpinasi sveikata, todėl perka sveikesnius produktus.

Pasiteiravus D. Juškio, ar pirkėjai pastebi kainas ir ar jos neglumina jų, šis tikino, jog pradedant veiklą buvo tam tikrų baimių, svarstoma ar vartotojai tokį parduotuvės modelį supras ir įvertins. Laikas parodė, kad buvo pataikyta tiesiai į dešimtuką.

„Kai kurie pirkėjai iš pradžių įtariai varto prekes, negalėjo suprasti, kodėl tokios žemos kainos. Tačiau papasakojus, kuo užsiimame ir kodėl tai yra normalu, pirkėjai greit supranta. Dabar jau esu ramus, jog šis prekybos modelis pasiteisins. Pabandę žmonės grįžta jau ne pirmą kartą, kviečia savo bičiulius ir pažįstamus. Beje, labai malonu matyti klientų nuostabą, kai, prisikrovę pilną maišą saldumynų, kasos ekrane pamato vienženklę sumą. Tai – man didžiausias džiaugsmas ir postūmis toliau plėtoti šią veiklą“, – džiūgavo pašnekovas.

Pask jo, pirmoji „Candy pop“ parduotuvė – tai bandymų poligonas. Išbandžius visas kilusias idėjas ir įvertinus, kas geriausiai veikia ir labiausiai teikia vertę klientams, šiais metais planuojama atidaryti dar bent vieną parduotuvę. Jei viskas seksis, kaip numatyta, 2019-aisias tinklas turėtų išaugti iki 4-5 parduotuvių Lietuvoje. Na, o bene didžiausia ambicija – šiais metais pristatyti naują prekybos būdą, kuris itin populiarus JAV.

„Prieš pusmetį aplankiau JAV, kur pamačiau, jog smarkiai populiarėja vienas inovatyvus prekybos būdas, susijęs su e-komercija. Apie šį modelį kol kas plačiau nenorėčiau pasakoti, su juo Lietuvos rinkoje startuosime 2018 m. Galiu tik paminėti, jog turima įmonės infrastruktūrą, kuri leis išlaikyti mūsų koncepciją ir neišpūsti galutinės kainos vartotojui, pristatant pageidaujamus saldumynus į namus“, – ateities planus įvardijo D. Juškys.

Šis pranešimas spaudai nėra parengtas „Lietuvos žinių“ ar lzinios.lt kolektyvo. Atsakomybė už šio pranešimo spaudai turinį tenka pranešimo autoriams ir jį išplatinusiai „ZenPR“ komandai.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ZENPR
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"