Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
ZENPR

1 rankinė iš 8 ananasų lapų

 
-
2018 03 21 15:13

DISTYLED

1 rankinė iš 8 ananasų lapų

 

DISTYLED, jau nuo 2013 metų gyvuojantis lietuviškas rankinių prekinis ženklas, šį pavasarį prasiskleidė naujomis idėjomis. O gal tiksliau – pakvipo ananasais?

Propaguojantis aukštą kokybę, nedidelį gaminių kiekį ir minimalistinį dizainą prekinis ženklas nusprendė įnešti į rinką pasaulyje vis populiarėjančią odos alternatyvą – Piñatex™.

Piñatex™ - tai audinys, gaminamas iš šalutinių produktų – ananasų lapų, atlikusių ananasų plantacijose po derliaus nuėmimo. Vienam kvadratiniam audinio metrui pagaminti reikia 480 ananaso lapų. Aplink kiekvieną ananaso krūmą auga vidutiniškai 30-40 lapų, kurie yra nupjaunami kas 14 mėnesių.

Vadovaujantis etiškos mados principais, aprangos ir aksesuarų gamintojai stengiasi edukuoti savo klientus, siūlydami atsakingai pagamintus produktus. Tam puikiai tinka Piñatex™ pluoštas – ekologiška, prabangi, šiuolaikiška ir inovatyvi medžiaga, kuri yra kartu tvirta bei lengvai formuojama.

Prekės ženklo vadovė Kristina Pažėrienė teigia, jog įsigiję DISTYLED rankinę, su savimi nešiositės 8 ananasus: tiek vaisių lapų reikia vienai rankinei.

DISTYLED prekinis ženklas siekia kalbėti apie minimalistinį gyvenimo būdą, įtraukiant vis daugiau susirūpinimo mūsų aplinka. Prekinio ženklo įkūrėjos teigia, jog tiek jų kuriamas ženklas, tiek asmeniniai įsitikinimai sukasi apie žmogaus individualumą ir vertybes: gaminti inovatyviai bei atsakingai yra viena iš DISTYLED nuostatų.

Naujoji DISTYLED pavasario / vasaros 2018 kolekcija pulsuoja URBAN JUNGLE stilistika. Kolekcijoje dominuoja švarios, švelnios linijos, paįvairinamos margomis juostomis.

Kolekciją galite išvysti elektroninėje parduotuvėje www.distyled.lt ir parduotuvėje Locals.lt

 

Kristina Pažėrienė

Prekinio ženklo vadovė

kristina@distyled.lt

861383688

Šis pranešimas spaudai nėra parengtas „Lietuvos žinių“ ar lzinios.lt kolektyvo. Atsakomybė už šio pranešimo spaudai turinį tenka pranešimo autoriams ir jį išplatinusiai „ZenPR“ komandai.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ZENPR
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"