Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
ZENPR

#shoefame su Demi Lovato: Demi Lovato kartu su „Deichmann“ pristato savo pirmąją batų kolekciją

 
-
2018 06 27 10:45

Amerikiečių superžvaigždė Demi Lovato taps naujos didžiausio avalynės tinklo Europoje „Deichmann” jaunimo kolekcijos veidu. Jos pirmoji kapsulinė kolekcija atspindės dainininkės išskirtinį įvaizdį, o kampanija, pavadinimu #shoefame, startuos rugpjūčio pabaigoje. Pačią kolekciją rugpjūčio mėnesį bus galima rasti „Deichmann” parduotuvėse bei internete www.deichmann.com.

Naujoje atlikėjos rudens/žiemos kolekcijoje atsispindi ryškiausios mados tendencijos: batai, atrodantys kaip kojinės (angl. sock boots), stilingieji „tėčio” sportbačiai (angl. ugly sneakers), rokeriški žieminiai aulinukai, suvarstomi batai, elegantiškos kurpaitės, moteriški auliniai bei auliniai iki kulkšnies. Tokios detalės kaip sagtys, brangakmeniai, blizgučiai ar suvarstymai kolekcijos modeliams suteiks šiuolaikiškumo elementų.

Naująją kolekcijos kampaniją įamžino fotografas Dennis Leupold, o Jonas Akerlund dirbo su televizijos reklaminiu siužetu, nufilmuotu muzikinio vaizdo klipo stiliumi. Muzikiniame klipe, skambant populiariausiam Demi Lovato hitui, atlikėja išlaisvina šokėjus iš didelių stiklinių kubų tam, kad klipo pabaigoje galėtų šokti kartu su jais. Taip didžiausias dėmesys skiriamas naujajai kolekcijai.

Demi Lovato  savo pasaulinio turo metu „Pasakyk man, kad myli mane“ (angl. „Tell Me You Love Me World Tour”) Kiolne susitiko su kompanijos „Deichmann SE“ direktorių tarybos pirmininku Heinrich Deichmann.

„Su nekantrumu laukiu savo naujosios „Deichmann“ kolekcijos pasirodymo. Tai buvo labai smagi patirtis ir man labai smalsu pamatyti, kaip aplinkiniai atskleis savo asmeninį stilių su šia kolekcija“, - sako atlikėja.

Heinrich Deichmann prideda, kad atlikėja ne tik sukurs savo kolekciją, bet taip pat taps naujosios „Deichmann“ jaunimo linijos veidu.

Demi Lovato kapsulinė kolekcija „Deichmann“ parduotuvėse ir internetinėje parduotuvėje www.deichmann.com pasirodys šių metų rugpjūtį. Kainos svyruos nuo 24,90 iki 59,90 eurų.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ZENPR
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"