Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAMULTIMEDIJA
TRASA

LŽ bandymas: užsimaskavęs visureigis

 
2011 07 13 0:00
Dėl didelio ratų pasukamumo automobilis gali lengvai manevruoti staigiuose posūkiuose.<br>LŽ archyvo nuotrauka
Dėl didelio ratų pasukamumo automobilis gali lengvai manevruoti staigiuose posūkiuose.
LŽ archyvo nuotrauka

Vis labiau plinta tendencija gaminti automobilius, atrodančius kaip visureigiai, bet nebūtinai tinkamus bekelei. LŽ išbandė priešingą produktą - automobilį, nė iš tolo neprimenantį didesnio pravažumo transporto priemonės, bet sklandžiai įveikiantį staigias įkalnes ir purvo baseinus.

Žvyro karjere pamatyti nedidelį, kampuotą "Fiat Panda 4x4" automobilį - akiai gana neįprastas vaizdas. Iš išorės jis atrodo taip pat, kaip įprastas "Panda" modelis, visas skirtumas slypi viduje. Gal tik griežtesnių formų priekinis buferis išduoda, kad tai ne dviem, o keturiais ratais varomo automobilio versija.

Prieš bandomąjį važiavimą deklaruojamomis automobilio galimybėmis buvo gana sunku patikėti. Tačiau iš tiesų jis sklandžiai susidorojo su tradiciniu lietuviškos provincijos reljefu - nedideliais stačiais kalniukais, kauburiuota pieva, puriu gruntu ir balomis. Manevravimą gerokai palengvino didelis ratų pasukamumas, įprastoje dviejų eismo juostų gatvėje jį būtų galima lengvai apsukti nejungus atbulinės pavaros. Keturiais ratais varomame automobilyje sumontuota nepriklausoma priekinė ir užpakalinė pakaba. Jei priekiniai ratai ima suktis ir slysti, daugiau galios perduodama į užpakalinius ratus ir taip automobilis pats save išstumia iš keblios situacijos. Mygtukų tam reguliuoti nėra, automobilis pats nusprendžia, kaip paskirstyti galią tarp ašių.

"Panda 4x4" sumontuotos kiek aukštesnės spyruoklės ir amortizatoriai, todėl šis modelis truputį aukštesnis nei dviem ratais varomo versija, tačiau ne toks aukštas, kad vairuotojui kiltų pagunda važiuoti ten, kur kelio ne tik nėra, bet ir negali būti. Pelkėto grunto ar grynų smėlynų šis automobilis neįveiktų, vis dėlto jis neskirtas konkuruoti su didžiaisiais visureigiais.

Gamintojas nepasidavė galimybei "Pandą" išpuošti kaip tikrą visureigį. Nei išorės, nei vidaus dizainas neturi jokių chromuotų ar neįprastai švytinčių detalių, viskas sukonstruota pirmiausia galvojant apie praktiškumą. Salonas įrengtas visiškai paprastai, komforto įranga taip pat apsiriboja kondicionieriumi ir priekiniais elektriniais langais, bet greičiausiai dėl to automobilis kainuoja pigiau nei dauguma kitų gamintojų keturiais ratais varomų automobilių.

Nors "Panda 4x4" gana kompaktiškas, jo tikrai negalima pavadinti miesto mažyliu. Didelio pravažumo transporto priemonė geriau tinkama gyvenantiesiems užmiestyje, mėgstantiesiems poilsį gamtoje ar įmonėms, kurių darbuotojams tenka važinėti vieškeliais ir pievomis, kur nėra kelių.

Iš pirmo žvilgsnio jį pamilti gana sunku, bet po pirmo pasivažinėjimo - gerokai lengviau, nes "Panda 4x4" nebuvo kurtas būti dailus, stilingas ar viliojantis. Kaip ir ankstesnė modelio versija, tai nebrangus, darbinis, patikimas net sunkiomis sąlygomis automobilis, skirtas praktiškoms užduotims atlikti - tiems, kam reikia mašinos, o ne žaislo.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"