Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAMULTIMEDIJA
TRASA

"EcoBoost" kol kas nepranokstanmas

 
LŽred@lzinios.lt
2014 07 01 6:00

Kasmet dešimtys ekspertų iš Europos, JAV ir kitų automobilių pramonės plėtrai neabejingų pasaulio valstybių, konkurse „Tarptautinis metų variklis“ (angl. „International Engine of the Year“) renka agregatą, kurį kūrę inžinieriai pelnytai gali vadintis lengvųjų automobilių variklių inžinerijos auksarankiais.

Tiesa, po šių metų nugalėtojų paskelbimo pasigirdo pagrįstų nuogąstavimų, kad variklių technologijas ir juos kuriančius specialistus ištiko sąstingis, mat trečius metus iš eilės konkurse geriausiu varikliu buvo pripažintas „Ford“ gamybos turbobenzininis trijų cilindrų „EcoBoost“ 1,0 l/125 AG motoras. Geriausiu nauju varikliu buvo pripažintas 2,0 l turbobenzininis „Mercedes“ motoras, pasiekiantis net 360 AG. Jis montuojamas į tokius automobilius, kaip „Mercedes A 45“, „Mercedes CLA 45“, taip pat „Mercedes GLA 45 AMG“.

Geriausiu „žaliu“ varikliu šiemet pelnytai buvo pripažintas „Tesla“ elektros motoras (nuo 306 iki 422 AG). Beje, amerikiečių kompanijos kūrėjas Elonas Muskas neseniai paskelbė, kad „Tesla“ leis laisvai naudotis visomis savo sukurtomis technologijomis net ir konkurentams, kurie sieks prisidėti prie elektromobilių pramonės plėtros. „Sportinių“ agregatų kategorijoje geriausiu tapo „Ferrari“ V8 4,5l / 570 AG variklis.

LŽ, BNS

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEKarjera
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOS
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"