Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
TRASA

„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“

 
2018 10 22 12:48
Gamintojo nuotrauka

Vos tik rinkoje pasirodė „Tesla Model 3“ elektromobilis daugelis iškart pradėjo teigti, jog tai yra tiesioginis „BMW“ trečiosios serijos konkurentas. „BMW“ ilgą laiką nenorėjo to pripažinti, bet panašu, jog pasidavė – ypač po to, kai pamatė naujausius automobilių pardavimų rezultatus.

Visai neseniai rašyta apie „Tesla“ kompanijos paskelbtus 3-iojo ketvirčio automobilių pardavimų rezultatus, kurie yra tiesiog puikūs – šios kompanijos automobilius tiesiog šluoja.

Panašu, jog šios naujienos pagaliau privertė „BMW“ kompaniją pripažinti ilgai neigtą tiesą – „Tesla“ kompanija daro milžinišką spaudimą automobilių rinkos senbuviams.

Bernhard‘as Kuhnt‘as, „BMW Noth America“ padalinio generalinis vadovas duodamas interviu „Bloomberg“ teigė, kad „Tesla didina savo gamybos apimtis ir daro spaudimą šiam rinkos segmentui. Esant tokioms aplinkybėms aš labai džiaugiuosi galėdamas pasakyti, jog ir mes intensyviai dirbame šioje srityje ir mūsų pardavimai taip pat auga.“

Teisybės dėlei reikėtų pasakyti, kad šiais metais „BMW“ kompanija JAV pardavė šiek tiek mažiau vidutinio dydžio sedanų, tačiau vertinant bendrus Vokietijos gamintojo rezultatus matyti, kad bendri automobilių pardavimai JAV per praėjusį mėnesį šiek tiek padidėjo.

Visgi, Kuhnt‘as pripažįsta, kad tiek „Mercedes-Benz“, tiek ir „Lexus“ automobilių pardavimai per tą patį laikotarpį demonstravo ženklų kritimą.

Be jokios abejonės „BMW“ pardavimams įtakos turėjo ir ženkliai išaugę „Tesla“ automobilių pardavimai. Ypač dėl to, kad kompanija vis dar orientuojasi į JAV ir Kanados rinkas bei jose labai sparčiai auga „Model 3“ populiarumas.

Tad „BMW“ trečios serijos automobiliai yra laikomi didžiausiais pralaimėtojais, kuriuos stumia į šalį „Model 3“ elektromobiliai. Tik šįkart „BMW“ kompanija oficialiai pripažino, jog „Tesla“ jiems daro spaudimą.

Ir kas dėl to kaltas? Akivaizdu, jog tik pati „BMW“ kompanija. Jie neturi jokios rimtos priežasties pasiteisinimui kodėl rinkai negali pasiūlyti pilnai elektrinių transporto priemonių, kurios galėtų rimtai konkuruoti su „Tesla“ elektromobiliais.

Vietoj to, kad jau dabar labai rimtai orientuotųsi į elektromobilių segmentą, jie tą ketina pradėti daryti tik 2021 metais. Tik ar nebus per vėlu?

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"