Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
ŠEIMA IR SVEIKATA

Kaip pradėti rytą pozityviai ir energingai?

 
2018 09 20 16:32
pixabay.com nuotrauka

Rytai darosi tamsūs ir žvarbūs ir vis sunkiau su šypsena atsikelti iš lovos?10 išbandytų metodų, kaip pradėti rytą su didesniu entuziazmu.

1. Rinkitės šiltesnius miego rūbus. Tik prabudus nesinori nusikloti antklodės, nes kambaryje žymiai vėsiau nei lovoje? Eidami miegoti apsivilkite šiltesnę pižamą! Geriau rinkitės šiltesnius miego rūbus ir plonesnę antklodę nei atvirkščiai, tuomet atsikėlimas bus lengvesnis ir nejausite tokio didelio kontrasto išlipdami iš lovos.

2. Koks lauke oras, pamatykite pažvelgę pro langą, o ne mobiliajame telefone. Ne kartą teko girdėti žmones sakant, kad apie pirmąjį sniegą, lietų ar pageltusius lapus sužino ne praskleidę užuolaidas, o perskaitę facebook pranešimus… Ar jums nėra taip buvę? Dažnas esame įpratę, vos pramerkę akis į rankas pasiimti mobilųjį įrenginį ir patikrinti gautus laiškus, sužinoti naujienas ar tiesiog permesti akimis socialinius tinklus. Labai rekomenduojama mobiliuosius įrenginius įsijungti kaip įmanoma vėliau – nukelkite naudojimąsi jais bent pusvalandžiui po atsikėlimo. Leiskite protui ir mintims prabusti po truputi ir natūraliai.

3. Kadangi dar nebuvote įsijungę mobiliojo telefono, pats laikas atitraukti užuolaidas! Labai keista, bet net tada, kai keliantis jau šviečia saulė, daugelis žmonių neskuba atitraukti užuolaidų ir keliasi bei ruošiasi prieblandoje. Jei lauke vis dar tamsu, tiesiog įsijunkite šviesą!

Šviesa natūraliai padeda organizmui greičiau prabusti ir greičiau „įsijungti“ į dienos ritmą.

4. Atverkite langą ir įleiskite gaivaus oro. Jei turite galimybę, išeikite porai minučių į balkoną ar lauką (be cigaretės!) ir giliai įkvėpkite. Jei lauke jau žvarbu, palikite atvirą langą ir kelioms minutėms išeikite į kitą kambarį. Leiskite namams prisipildyti gaivaus rytinio oro.

5. Įsijunkite muziką. Muzika puikiai sugeba įkvėpti pozityvumo, suteikti energijos ir paskatinti nusišypsoti. Jei grojant muzikai padarysite bent kelis šokio žingsnelius ar padainuosite, metodas suveiks dvigubai!

6. Padarykite rytinę mankštelę. Jei sakote, kad neturite tam laiko, išnaudokite 2–3 laisvas minutes, kol verdate rytinę kava ar arbatą!

7. Sėkite pozityvumo sėklas. Kol prausiatės duše, skirkite tą laiką pozityvioms mintims ir idėjoms. Pasakykite bent 3 dalykus, ką nuostabaus žada ši diena, įvardinkite bent tris dalykus už ką esate dėkingas ir pasakykite sau bent tris dalykus kuo esate ypatingas! Jei ryte ši užduotis atrodo pernelyg sudėtinga, galite iš vakaro pasirašyti 1–2 pozityvius sakinius, pvz.: „Šiandien yra nuostabi diena“ ir tiesiog juos atmintinai pakartokite.

8. Pradėkite rytą su pergale. Tai gali būti tiesiog naujas įprotis kas rytą pasikloti lovą. Beje, tyrimai parodo, kad žmonės kasdien pasiklojantys lovą yra laimingesni, labiau patenkinti turimu darbu, greičiau bei produktyviau atlieka kitus dienos darbus, linkę dažniau sportuoti bei žymiai geriau išsimiega naktį!

9. Būkite pasiruošę iš vakaro. Kad išvengtumėte papildomo streso ryte, iš vakaro susiruoškite rūbus, kuriuos rengsitės, daiktus, kuriuos turėsite pasiimti ar net grojaraštį, kurio būtų maloniausiai klausytis nubudus. Juk kiekvienam pažįstama situacija, kai visus ryto planus sujaukia iš niekur nieko atsiradusi dėmė ant numatyto apsirengti švarko ar kažkur „pasislėpę“ raktai nuo automobilio…

10. Pasidarykite „check-list“ sąrašą ir užsiklijuokite jį ant šaldytuvo (ar kitoje matomoje vietoje). Šis sąrašas ypatingai pravers, jei norite suformuoti naujus rytinius įpročius (kad ir šiuos, išvardintus aukščiau) bei tiesiog išvengti bereikalingo blaškymosi, kol galva dar pusiau miega… Sąrašas turėtų būti paprastas ir gali apimti nedideles kasdienes ryto užduotis. Sąraše, gali būti įtraukti tokie darbai kaip: išgerti stiklinę vandens, pavalgyti pusryčius, įsidėti priešpiečius į darbą ar net pabučiuoti vaikus/vyrą/žmoną (juk ryto užduotis gali būti ir smagios!) ir t.t.

Verslo psichologė Dalia Arestovičienė | galimybes.lt

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ŠEIMA IR SVEIKATA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"