Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJALŽ RENGINIAI
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
SPORTAS

V. Žala ir S. Jurgelėnas užtikrino – vėl važiuos Dakare

 
2018 05 23 15:40
Šiemet 18 vietą Dakaro maratone užėmusi „Agrorodeo“ komanda savo rezultatą bandys pagerinti kitų metų Dakare.
Šiemet 18 vietą Dakaro maratone užėmusi „Agrorodeo“ komanda savo rezultatą bandys pagerinti kitų metų Dakare. Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas patvirtino, kad dalyvaus 2019 metų Dakaro ralyje. Tai šiam ekipažui bus jau ketvirtasis Dakaro ralis iš eilės.

2018-ųjų maratone „Agrorodeo“ komanda užėmė 18 vietą ir yra nusiteikusi siekti maksimaliai gero rezultato artėjančiose varžybose.

„Iš šių metų Dakaro ralio į Lietuvą grįžome nusiteikę vėl ten vykti ir kovoti. Tačiau dalyvavimas Dakare yra didžiulis iššūkis finansiškai, todėl savo planus nutarėme patvirtinti tik pabaigę derybas su pagrindiniais rėmėjais. Labai džiugu, kad ištikimiausi mūsų partneriai „Agrorodeo“ priėmė teigiamą sprendimą“, – džiugią naujieną visiems Lietuvos automobilių sporto gerbėjams pranešė ekipažo vairuotojas V. Žala.

Susitarimai su pagrindiniais partneriais užtikrina, kad pavyks pasiekti numatomą biudžetą kitų metų Dakaro raliui – apie 300–400 tūkst. eurų.

V. Žala ir S. Jurgelėnas važiuos tuo pačiu automobiliu kaip ir šiemet – „Toyota Hilux“. Sportininkų teigimu, jo galimybės dar nėra išnaudotos ir potencialo visureigis turi nemažai.

„Daugiausia kainuoja visureigio atstatymas. Norėdami pasiekti rezultatą, negalime daryti kompromisų: stengiamės naudoti tik geriausias detales. „Hilux“ remonto išlaidos varžybose taip pat sunkiai prognozuojamos – tik išardžius visureigį gali paaiškėti papildomų gedimų“, – pasakojo V. Žala.

2019-ųjų Dakaro ralis pirmą kartą per visą 41 metų istoriją vyks tik vienoje valstybėje – Peru. Ilgai trukusių derybų su įvairiomis valstybėmis rezultatą organizatoriai paskelbė neįprastai vėlai – tik antroje gegužės pusėje.

Komandos šturmano S. Jurgelėno teigimu, ralio maratono organizavimas vienoje valstybėje yra paprastesnis – nereikia kirsti sienų, pervažiavimai tarp greičio ruožų turėtų būti mažesni. Peru yra tokia valstybė, kurioje netrūksta nei smėlio, nei akmenuotų kelių, nei kalnų, tad dalyviams nereikėtų galvoti apie būsimą lengvą trasą. Greičiau priešingai – numanoma, kad artėjančiame Dakare smėlio bus daugiau nei bet kada anksčiau.

„Šiemečio Dakaro trasos Peru smėlynuose nelepino maratono dalyvių. Nors ateinančių metų lenktynės bus pora dienų trumpesnės, organizatoriai žada tikrą smėlio, dulkių ir klaidžių maršrutų fiestą. Gal ne veltui įvesta papildoma naujovė: dalyviai, kurie nesusidoros laiku su dienos iššūkiais ir pasitrauks iš maratono, galės vėl prisijungti po poilsio dienos, bet bus vertinami tik atskiroje įskaitoje. Panašu, jog lengva nebus, bet sunkumais mūsų ekipažo neišgąsdinsi“, – juokavo S. Jurgelėnas.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
SPORTAS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"