Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
ĮDOMYBĖS

Vis daugiau žmonių renkasi įspūdžius, emocijas, o ne daiktus

 
2018 04 19 16:14
Aktyvios pramogos - puiki dovana vaikams.
Aktyvios pramogos - puiki dovana vaikams. Pixabay.com nuotrauka

Artėja vasara ir vis daugiau laiko norisi praleisti ištrūkus iš namų. Apskritai Lietuvoje akivaizdžiai auga kokybiškų, aktyvių laisvalaikio pramogų poreikis, tad jų rinkoje vis daugiau ir atsiranda.

Praėjo laikai, kai į gimtadienius pas draugus rinkdavomės tiesiog prie vaišių stalo. Šventėms dairomės ne namų aplinkos, o išskirtinės, nepamirštamus įspūdžius suteikiančios vietos. Pramogų ieškome ne tik sau, jomis norisi pradžiuginti ir artimuosius.

Laisvalaikio organizatoriai ir prekybininkai pastebėjo, kad pastaraisiais metais Lietuvoje vis populiariau tampa savo artimiesiems įvairių švenčių proga dovanoti pramogas, atrakcijas ar tiesiog smagų laisvalaikį.

„Nuolat vykdome klientų apklausas, kurios rodo ryškėjančią tendenciją, kad žmonės, ieškodami, kuo nustebinti savo artimuosius, vis dažniau dairosi pramogų ar patirtį kuriančių dovanų“, – sako didžiausio šalyje prekybos tinklo „Maxima“ komercijos vadovė Vilma Drulienė. Šis parduotuvių tinklas yra pirmasis, kuris žengė į naują klientų lojalumo programų etapą ir pirkėjams siūlo vertingas nuolaidas būtent laisvalaikio pramogoms.

Pramogautojų vis daugėja

Aštrių įspūdžių pramogas laipiojant medžiuose siūlančio „Uno Parks“ projektų ir paslaugų vadovas Paulius Hermanas džiaugėsi, kad lankytojų bendrovės nuotykių parkuose Vilniuje, Druskininkuose, Kaune ir Šiauliuose akivaizdžiai daugėja, ypač sostinėje. Laipynes medžiuose mėgsta ir vaikai, ir suaugusieji. Moksleiviai su būriu draugų dažnai čia švenčia gimtadienius, išvykas į parką rengia klasės, populiarėja ir įmonių renginiai. Laipynės tampa smagiu išbandymu bernvakarių ar mergvakarių dalyviams. „Šventėms turime ir atskiras erdves, kuriose ir baldai, ir kepsninės, tad nulipus nuo atrakcionų yra kur pasibūti“, – sakė P. Hermanas.

Jau 15 metų dirbančios UAB „Oro balionai“ direktorius Vytautas Samarinas pastebėjo, kad skrydžiai oro balionu stabiliai populiarėja. „Skrydį oro balionu paprastai žmonės renkasi kokia nors jiems ypatinga proga. Populiariausia – gimtadienio dovana, – sakė V. Samarinas. – Mūsų keleiviai labai skirtingo amžiaus: nuo 6–7 metų vaikų iki 93 metų senjorų. Dažnai šią romantišką pramogą renkasi poros, neretai skrenda ir visa šeima. Labai džiaugiamės, jog „Maxipramogos“ akcija suteiks galimybę į orą pakilti ir tiems, kam iki šiol mūsų paslaugos atrodė per brangios.“

Kaip sakė V. Samarinas, dažniausiai žmonės jaudinasi iki oro baliono starto, tačiau atsiplėšus nuo žemės visa baimė akimirksniu dingsta. „Po skrydžio keleiviai būna patys laimingiausi. Juk jie ne tik pasigroži nuostabiais vaizdais, bet ir įveikia savo baimes“, – sakė jis.

„Anksčiau vienas kitam artimieji dovanodavę daiktus dabar dovanų mieliau renkasi paslaugą, emociją, poilsį, atgaivą, – sakė aromaterapijos ir SPA centrų Vilniuje, Klaipėdoje ir Palangoje plėtros vadovė Erika Daugėlaitė. – Populiaru tampa dovanoti SPA paslaugas, masažus, atpalaiduojančias, stresą mažinančias procedūras. Jas vyrai dovanoja žmonoms, draugėms, vaikai – tėvams. Klientų mėgstamos ir procedūros dviem.“

„Dino pramogų parko“ vadovo Andriaus Aušros teigimu, džiugina tai, kad atšilus orams lankytojų nuolat daugėja. Jie čia traukia ne tik dinozaurų muliažų pažiūrėti, bet ir dėl įvairiausių atrakcionų. „Ne tik vaikus domina dinozaurai, tai įdomu ir jų tėvams bei seneliams, kurie vaikystėje nėra matę natūralaus dydžio dinozaurų muliažų, – sakė A. Aušra. – Išleistuves mūsų parke mėgsta švęsti darželinukai, populiarūs tampa gimtadieniai – atskirame paviljone galima mėgautis atsineštomis vaišėmis bei naudotis visais parko atrakcionais. Turime įvairių edukacinių programų, pavyzdžiui, su plaktuku molio plokštelėje ieškoti dinozauro griaučių.“

Kaip pastebėjo UAB „Lazertronas“ vadovas Uosis Sturys, pramoginio žaidimo lazeriais mėgėjų Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose kiekvieną mėnesį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu mėnesiu, daugėja. Aktyviai pasišaudyti lazeriais (tai lyg dažasvydis be dažų) ypač mėgsta jaunimas – švenčia gimtadienius, bernvakarius, mergvakarius. „Kadangi tokios šventės rengiamos vakarais, dažniausiai savaitgaliais, tai norinčių tiek daug, kad net ne visada ir sutelpa, – sakė U. Sturys. – Kartais tiesiog šiaip draugų kompanijos susirenka aktyviai praleisti laisvalaikio.“

Nuotykių ir laipynių parko „Kar kar“ Klaipėdoje vadovas Mindaugas Žilys pastebėjo, kad atrakcionų trasas medžiuose labiausiai mėgsta moksleiviai ir studentai. „Tačiau jauniausias puikiai trasą įveikęs berniukas buvo 2,5 metų amžiaus“, – sakė jis. Trasų parke yra skirtingo sudėtingumo, todėl pasirinkti yra iš ko pagal savo fizinį pasirengimą. Švenčiantys gimtadienius mėgsta su draugais ne tik medžiais palaipioti, bet ir pažaisti diskogolfą. Šiemet lankytojai 5 metrų aukštyje ras ir krepšinio aikštelę. Tai irgi puiki išskirtinė pramoga ekstremalių pojūčių mėgėjams.

Lojaliems pirkėjams – nuolaidos

Atsižvelgiant į vis didesnį gyventojų polinkį ieškoti įdomių laisvalaikio praleidimo būdų, didžiausias šalyje prekybos tinklas „Maxima“ žengė naują etapą lojalumo programų kūrime ir pirmąkart savo pirkėjams siūlo vertingas nuolaidas laisvalaikio pramogoms.

Atsižvelgę į pastarųjų metų tendencijas dovanoms ieškoti ne daiktų, o pramogų, savo pirkėjams siūlome akciją, kuri leis sukaupti nuolaidų įvairioms pramogoms", - sakė „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė./ "Maxima" archyvo nuotrauka
Atsižvelgę į pastarųjų metų tendencijas dovanoms ieškoti ne daiktų, o pramogų, savo pirkėjams siūlome akciją, kuri leis sukaupti nuolaidų įvairioms pramogoms", - sakė „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė./ "Maxima" archyvo nuotrauka

Analogų Lietuvoje neturėjusi ir šią savaitę paskelbta akcija „Maxipramogos“ yra išskirtinė tuo, kad kiekvienas „Maximos“ pirkėjas turės galimybę kaupti kuponus pasirinktos laisvalaikio pramogos nuolaidai apmokėti. Pramogų ar laisvalaikio praleidimo pasiūlymų pasirinkimas gana platus, todėl kiekvienas pramogą gali pasirinkti pagal savo pomėgius. Prekybos tinklo „Maxima“ klientai jau nuo dabar gali rinktis net iš kelių dešimčių šeimoms skirtų pramogų, organizuojamų visoje Lietuvoje. Nuolaidas suteiks 32 įvairias pramogas net 60 Lietuvos vietų – tiek didmiesčiuose, tiek ir mažesniuose miestuose – tiekiančių partnerių. Jų sąrašą galima rasti www.maxipramogos.lt

„Tendencijos rodo, kad ypač populiarėja aktyviam laisvalaikiui ir smagioms patirtims skirtos dovanos ir užsiėmimai, kuriems ir siūlome nuolaidas per organizuojamų „Maxipramogų“ akciją“, – sakė V. Drulienė.

Tai, kad laisvalaikio pramogos tampa dažnomis dovanomis liudija ir populiarėjantys dovanų kuponai ar vadinamosios dovanų kortelės, kurių galima įsigyti ir internetu, ir įvairiuose prekybos centruose. Pasak „Maximos“ atstovų, dovanų kortelių pardavimai auga kasmet – vien pernai jų parduota 10 proc. daugiau nei užpernai. Pastebėta, kad didėja ir pramogoms išleidžiama pinigų suma. Vidutinė laisvalaikio pramogoms skiriama vertė – 30 eurų. Maždaug tokio dydžio nuolaidos sumą kai kurioms pramogoms dabar bus galima sukaupti dalyvaujant „Maxipramogos“ akcijoje.

Nuolaidas augins kuponai

Norintys sukaupti nuolaidų į šias ir daugybę kitų aktyvių laisvalaikio pramogų, jau gali pradėti rikti nuolaidų kuponus. Apsiperkant „Maximoje“ pirkėjai gaus ne nuolaidų lipdukus įvairiems daiktams, kaip buvo įprasta anksčiau, o kuponus laisvalaikio pramogų nuolaidoms apmokėti. Tai pirma tokio pobūdžio kampanija šalyje.

Naujos „Maxima“ lojalumo akcijos „Maxipramogos“ taisyklės paprastos: balandžio 17 – birželio 11 dienomis bet kurioje parduotuvėje „Maxima“ pirkėjai, išleidę 5 eurus, kasoje gaus po vieną 2 eurų vertės kuponą pasirinktos laisvalaikio pramogos nuolaidai apmokėti. Už 10 išleistų eurų pirkėjas gaus 2 kuponus, už 15 eurų – tris ir taip toliau. Be to, perkant „Maxipramogų“ karuliais pažymėtas prekes, bus galima gauti po papildomą kuponą nepriklausomai nuo bendros apsipirkimo sumos.

Tendencijos rodo, kad ypač populiarėja aktyviam laisvalaikiui ir smagioms patirtims skirtos dovanos ir užsiėmimai, kuriems ir siūlome nuolaidas per organizuojamų „Maxipramogų“ akciją

Kuo daugiau akcijos kuponų pirkėjai surinks, tuo didesnę nuolaidą pasirinktai laisvalaikio pramogai gaus. Nuolaida vienam pramogos bilietui gali siekti nuo 8 iki 55 proc., o sutaupyti bus galima net iki 26 eurų. Nuolaidos dydis gali keistis priklausomai nuo pasirinktos pramogos, dienos bei laisvalaikio ir pramogų vietos prieinamumo.

Kad pirkėjams nereikėtų saugoti kuponų, yra sukurta ir speciali „Maxipramogų“ mobilioji programėlė, kurią galima nemokamai atsisiųsti iš „Apple App Store“ arba „Google Play Store“ mobiliųjų parduotuvių. Šia programėle nuskenuoti kuponai bus išsaugoti mobiliajame telefone. Galima bus naudoti ir popierinius kuponus. Norint išmainyti juos į nuolaidą pramogai, pirkėjams reikės apsilankyti interneto svetainėje: www.maxipramogos.lt ir pasirinkti patinkančią pramogą, jos datą, kada su šeima norima pramogauti. Suvedus kuponų kodus nuolaidai gauti, beliks apmokėti likusią sumos dalį.

Skirtingiems pomėgiams

„Nuolaidos pramogoms, kurias siūlysime savo klientams, atrinktos galvojant ne tik apie geografinį klientų pasiskirstymą po visą Lietuvą, bet ir apie skirtingus klientų pomėgius. Tai ir čiuožinėjimas ledo arenoje, ir boulingas, kinas, taip pat apsilankymas sporto centre, nuotykių ar vandens pramogų parke, skrydis oro balionu, skirtingos SPA procedūros ar nakvynės viešbučiuose ir kitos, – sakė V. Drulienė. – Be to, vykstant „Maxipramogos“ akcijai siūlomų išbandyti pramogų sąrašas gali plėstis.“

Užsisakyti pramogą pirkėjai gali jau nuo dabar iki 2019-ųjų vasario 1 dienos. Pramogų bilietus klientai gaus elektroniniu paštu. Norint pakeisti įsigytos pramogos datą, pirkėjams reikės pasinaudoti apsilankymo draudimu, kurį įsigyti galima pramogų bilietų užsakymo metu (paslaugos kaina – 0,5 Eur.).

Dar svarbu žinoti, kad kuponus panaudoti galima tik tinklalapyje: www.maxipramogos.lt. Laisvalaikio ir pramogų vietose jų iškeisti į nuolaidas nebus galima. Užsisakant pramogą internetinėje svetainėje taikomas bilieto užsakymo mokestis – 0,39 Eur už vieną bilietą.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"