Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
ĮDOMYBĖS

Prancūzijoje visuotinis pamišimas dėl nuolaidos

 
"Nutella" stiklainį buvo galima įsigyti už vos 1,41 euro.
"Nutella" stiklainį buvo galima įsigyti už vos 1,41 euro. AFP/Scanpix nuotrauka

Vieno Prancūzijos prekybos tinklo sprendimas šokolado ir riešutų kremo „Nutella“ kainą sumažinti net 70 proc. sukėlė didžiulį sujudimą. Žmonės skubėjo prisipirkti kuo daugiau šio saldėsio stiklainių.

Ketvirtadienį prie „Intermarche“ parduotuvių nusidriekė ilgos pirkėjų eilės. Internete plintančiuose vaizdo įrašuose matyti, koks chaosas kyla, kai į patalpas patenka nuolaidų medžiotojai.

„Žmonės tiesiog įsiveržė, visus stumdė, laužė daiktus, – pareiškė vienos parduotuvės Forbako mieste, Šiaurės Rytų Prancūzijoje, darbuotojas. – Nedaug trūko, kad būtume iškvietę policiją.“ Tuo metu tinklo darbuotojas iš Revinji prie Orneno pareiškė, kad tai labai dosnus pasiūlymas, tad nereikia stebėtis kilusia psichoze.

Kai kurie žmonės mėgino pagudrauti ir išvakarėse paslėpė stiklainių su „Nutella“ kitose lentynose. Norėdami sumažinti chaosą tinklo darbuotojai nutarė riboti vienam žmogui leidžiamą įsigyti prekės su nuolaidą kiekį. Tačiau tai nesukliudė pirkėjams prie kasų pasirodyti po keletą kartų.

„Intermarche“ savo ruožtu atsiprašė pirkėjų ir pareiškė, kad tokia didžiulė paklausa įmonę nustebino. Stiklainis „Nutellos“ (950 g) tinkle paprastai kainuoja 4,7 euro, o su nuolaida buvo parduodamas už vos 1,41 euro.

Socialinių tinklų vartotojus ažiotažas dėl „Nutellos“ gerokai pralinksmino. „Rimtai??!! Ir visa tai tik dėl „Nutellos“?“ – „Twitter“ paskyroje parašė Kenny Le Bonas. Jis taip pat įkėlė vaizdo įrašą, kuriame matyti minia pirkėjų prie sparčiai tuštėjančių lentynų su „Nutella“. „Sekmadienį ketinau įsigyti stiklainį ar du. Bet dar nenoriu mirti“, – rašė Ruthii Trudie.

„Nutellą“ gaminanti Italijos įmonė „Ferrero“ pareiškė, kad „Intermarche“ vienašališkai priėmė sprendimą dėl nuolaidos, ir perspėjo, jog tinklas dėl tokio sąmyšio rizikuoja nuvilti vartotojus.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"