Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATALŽ RENGINIAI
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
ĮDOMYBĖS

Nerealu? Tačiau 1,2 tūkst. kilometrų bus galima nuvažiuoti per valandą

 
2018 10 03 12:15
AFP/Scanpix nuotrauka

Bendrovė „Hyperloop Transportation Technologies“ pristatė pirmąją savo keleivinę kapsulę, rašo naujienų agentūra „Bloomberg“.

32 metrų ilgio kapsulė pirmą kartą buvo parodyta Ispanijoje bei po to bus perkelta į Prancūzijos miestą Tulūzą papildomam surinkimui, prieš šią kapsulę pirmą kartą panaudojant komerciniam keleivių pervežimui, pranešime teigė startuolis „HyperloopTT“.

„Hyperloop“ technologija išpopuliarėjo 2013-aisiais, kuomet jos idėją pristatė milijardierius Elonas Muskas.

Planuojama, kad kapsulės sugebės žemo slėgio vamzdžiais važiuoti daugiau nei 750 mylių per valandą (1,2 tūkst. kilometrų per valandą) greičiu. Naujoji technologija sugebės greituosius traukinius varyti daug greičiau nei egzistuojantys metodai, pavyzdžiui, „Maglev“, kuris traukinių pakėlimui virš žemės naudoja levitacijos technologijas.

Shervinas Pishevaras ir Broganas Bambroganas įmonę „Hyperloop One“, kuri iš pradžių buvo pavadinta „HyperloopTechnologies“, įsteigė 2013 metais, kad E. Musko revoliucinę viziją dėl transporto sistemos, galinčios pakeisti žmonių gyvenimą, paverstų tikrove.

2017-aisiais „Hyperloop One“ pradėjo bendradarbiauti su milijardieriumi Richardu Bransonu, kuris prisijungė prie direktorių valdybos, o įmonė buvo pervadinta į „Virgin Hyperloop One“.

B. Bambroganas „Virgin Hyperloop One“ paliko 2016-aisiais, o kaltinimų netinkamu seksualiniu elgesiu susilaukęs Sh. Pishevaras nuo įmonės veiklos nusišalino pernai.

Bendrovė viešai deklaruoja tikslą iki 2021-ųjų sukurti pilnai veikiančią „Hyperloop“ kapsulių sistemą.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"