Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
ĮDOMYBĖS

Mados namai „Gucci“ atidarė restoraną

 
Vienas patiekalas restorane vidutiniškai kainuoja apie 20-30 eurų.
Vienas patiekalas restorane vidutiniškai kainuoja apie 20-30 eurų. vogue.com nuotrauka

Pastaruoju metu prabangos prekių ženklai veržiasi ir į maisto rinką. Šią savaitę Florencijoje, Italijoje, duris atvėrė 50 vietų restoranas „Gucci Osteria“, kuriame bus galima pasimėgauti 3 „Michelin“ žvaigždėmis įvertinto šefo Massimo Botturos patiekalais.

Praeitais metais prabangos prekių grupė LVMH paskelbė, kad Paryžiuje atidaro jau antrą gurmaniško maisto parduotuvės „Le Grande Epicerie“ filialą. O panašiu metu „Tiffany’s & Co“ pristatė savo kavinę „Blue Box Cafe“ Niujorke.

„Didieji prekių ženklai seka paskui savo daug išleidžiančių klientų pinigus“, – teigė tarptautinės verslo mokyklos Milane „MIP Politecnico“ profesorius Fabrizio Pini.

Restoranas įsikūrė XIV amžiaus Pallazzo della Mercanzia pastate. / thespaces.com nuotrauka
Restoranas įsikūrė XIV amžiaus Pallazzo della Mercanzia pastate. / thespaces.com nuotrauka

„Gucci“ ir jų konkurentai nesitiki, kad tokios investicijos greitu metu smarkiai atsipirks, tačiau jie tai mato kaip galimybę dar labiau padidinti savo prekės ženklo prestižą. Kai kuriais atvejais restoranai ir kavinės yra vienas iš būdų panaudoti didžiules miesto centruose turimas erdves, kai klientai vis dažniau apsiperka internetu.

„Gucci“ restoranas įsikūrė XIV amžiaus Pallazzo della Mercanzia pastate, kurio langai atsiveria į pagrindinę Florencijos miesto Sinjorijos aikštę (Piazza della Signoria). Vienas patiekalas ten kainuoja vidutiniškai 20–30 eurų.

Kita vertus, kaip rašo „Reuters“, tokia mados namų strategija gali būti gana rizikinga.

Investicijų valdymo ir tyrimų bendrovės „Bernstein“ analitikas Mario Ortelli teigia, kad jei prabangos prekių bendrovių teikiama kulinarinė patirtis neatitiks lūkesčių, įsiveržimas į maisto rinką net gali pakenkti jų prekės ženklo vertei. „Patirtis turi būti išskirtinė“, – sako tyrėjas.

Nors prabangos prekių įmonės imasi tokių iniciatyvų daugiau dėl reklamos, ateityje tai gali duoti nemažai pelno.

2017 metais pasaulinė prabangos prekių rinkos vertė buvo 1,2 trln. eurų. Prabangaus vyno, spirituotų gėrimų ir maisto pardavimas sudarė kiek mažiau nei 120 mlrd. eurų, tačiau praeitais metais jis išaugo 6 proc. – daugiau nei tokių prabangos prekių kaip rankinės, batai ar drabužiai pardavimas.

„Maistas dabar yra tokia pat prabanga kaip ir mada“, – teigė mados namų „Prada“ strateginės rinkodaros vadovas Stefano Cantino. „Prada“ Milane turi kepyklėlę „Marchesi“.

"Gucci Osteria" virtuvės šefas - garsusis Massimo Bottura. / pinterest.com nuotrauka
"Gucci Osteria" virtuvės šefas - garsusis Massimo Bottura. / pinterest.com nuotrauka

Restoranas „Gucci Osteria“ yra dalis „Gucci Garden“, kuriame taip pat yra parodų ir kino salės, boutique stiliaus parduotuvė bei suvenyrų parduotuvė-knygynas. „Aukštoji mada ir aukštoji virtuvė yra daunguje sukurtas receptas“, – per restorano pristatymą žurnalistams teigė M. Bottura.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"