Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
ĮDOMYBĖS

Lietuvių prekės ženklą garsina pasaulio sporto elitas

 
2018 06 05 13:04

Šūkiu „Sveikata – brangiausias jūsų atlygis“ lietuvių prekės ženklas „Lympo“ vienija pasaulio sporto elitą. Balandžio pabaigoje jau paskelbta apie partnerystę su antrąja pasaulio teniso rakete Caroline Wozniacky, o praėjusią savaitę dėl ilgalaikės partnerystės sutarta su NBA Vakarų konferencijoje rungtyniaujančia Dalaso „Mavericks“ ekipa.

„Partnerystėmis siekiama kuo plačiau skleisti žinią apie „Lympo“, didinti vartotojų pasitikėjimą ir auginti produktų vartojimą. Galima didžiuotis, kad garsiausi pasauliniai vardai pritaria idėjai, kad sveikatingumas yra svarbiausia vertybė. Nuo šiol bendromis pastangomis bus siekiama, kad „Lympo“ būtų dar garsesnis ir kuo daugiau žmonių atrastų judėjimo ir fizinio aktyvumo malonumą. Tai vaistas nuo visų ligų“, – sako Lympo patarėjas Antanas Guoga.

Pasak Dalaso „Mavericks“ komandos vadovo ir savininko Mark Cuban, susitarimas pasiektas, nes ekipai priimtina misija sukurti sveikesnį pasaulį naudojant naujausias technologijas, skatinančias judėti ir sveikai gyventi.

„Ilgalaikis susitarimas užtikrina, kad mūsų fanai galės dalyvauti komandos paskelbtuose iššūkiuose ir už gerus rezultatus gauti produktų iš mūsų platformos, įskaitant bilietus į varžybas“, – teigia M. Cuban.

Rugsėjo mėnesį Lietuvoje startuos speciali „Lympo“ aplikacija, kuri vartotojų fizinį aktyvumą konvertuos į „Lympo“ žetonus – LYM. Vadinamaisiais lymais bus galima atsiskaityti už prekes ar paslaugas specializuotoje „Lympo“ platformoje (angl. marketplace) arba išsikeisti į eurus ar dolerius biržoje.

„Kai „Lympo“ startavo, LYM vertė buvo apie du dolerio centai, šiandien kaina išaugus beveik dešimt kartų. „Lympo“ entuziastai labai patenkinti, toks kilimas rodo, kad „Lympo“ vizija tikima, tai neįtikėtina sėkmė“, – teigia Antanas Guoga.

Planuojama, kad „Lympo“ ir „Mavericks“ partnerystės rėmuose lietuvių kurtas prekės ženklas puikuosis ant ekipos sporto bazių, o už „Lympo“ žetonus bus galima įsigyti bilietus į komandos varžybas.

Per pirminį kriptovaliutos siūlymą (angl. ICO) „Lympo“ pritraukė daugiau nei 12 mln. JAV dolerių. Lympo Lietuvoje startavo kaip individualių treniruočių platforma. Lympo vadovauja kompanijos bendraįkūrėja Ada Jonušė.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"