Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
ĮDOMYBĖS

Lietuvio piniginei įkandamas „Porsche 911“

 
2018 06 22 14:56
Organizatorių nuotraukos

Lietuvos gatves jau greitai papuoš išskirtinis automobilis – sportinis raudonos spalvos „Porsche 911 GT2 RS“. 

Lenktynių trasai subalansuotas, bet važiavimui gatve pritaikytas pats greičiausias kada sukurtas „Porsche 911“ iki birželio 27 d. bus demonstruojamas Vilniaus „Porsche“ centre. Vėliau pirmasis „911 GT2 RS“, kurį bus galima pamatyti Lietuvos keliuose, iškeliaus pas naująjį savininką.

Sportiškiausios „Porsche 911“ versijos turi įvairius pavadinimus ir kiekvienas jų reiškia skirtingas modelio savybes. „GT2 RS“ yra labiausiai lenktynėms artima „Porsche 911“ versija, kuria, nepaisant jos sportiškumo, lygiai taip pat galima mėgautis ir kasdienių kelionių metu.

Išskirtinio „GT2 RS“ automobilio išmatavimai minimaliai skiriasi nuo „911“ modelio. Jo kėbulo ilgis yra 4 549 mm, ratų bazė – 2 453 mm, o aukštis – 1 297 mm.

„Porsche 911 GT2 RS“ taip pat yra labai lengvas. Jo stogas, sparnai, variklio gaubtas ir kitos detalės pagamintos iš magnio, anglies pluošto arba poliuretano, šoniniai bei galinis langas – iš polikarbonato, o išmetimo sistema – iš titano. Jo galios ir masės santykis – 2,1 kg/AG.

„Porsche 911 GT2 RS“ galinėje dalyje sumontuotas 3,8 l „boxer“ tipo šešių cilindrų variklis su dviem turbokompresoriais pasiekia 700 AG (515 kW) jėgą. Šio variklio išskirtinumas – labai aukšti, atmosferiniam varikliui prilygstantys sūkiai, nes didžiausia galia pasiekiama ties 7 000 aps./min., o maksimalūs variklio apsisukimai – 7 200. Didžiausias sukimo momentas – 750 Nm – pasiekiamas vos prie 2 500 aps./min.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"