Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
ĮDOMYBĖS

JAV paaugliai gręžiasi nuo „Facebook“

 
45 proc. apklaustų paauglių teigia, kad jie didžiąją savo laiko dalį praleidžia naršydami internete.
45 proc. apklaustų paauglių teigia, kad jie didžiąją savo laiko dalį praleidžia naršydami internete. AFP/Scanpix nuotrauka

Penktadienį paskelbta studija atskleidžia, kad JAV paaugliai vietoj „Facebook“ verčiau renkasi kitus socialinės žiniasklaidos tinklus, tokius kaip „YouTube“, „Instagram“ ar „Snapchat“.

Tyrimų centro „Pew Research Center“ darytos apklausos duomenimis, tik 51 proc. apklaustų JAV paauglių naudojasi feisbuku. Tai 20 proc. mažiau nei 2015 metais, kai JAV įsikūręs tyrimų centras pastarąjį sykį analizavo paauglių socialinės žiniasklaidos įpročius.

Apklausa atskleidė, jog dauguma 13–17 metų jaunuolių turi priėjimą prie išmaniųjų telefonų. 45 proc. jų prisipažino, kad internetu naudojasi beveik visą laiką, kiti 44 proc. – kad naršo bent keletą sykių per dieną.

Tarp JAV paauglių populiariausia socialinės žiniasklaidos platforma yra „YouTube“, priklausanti kampanijai „Google“. Ja naudojasi 85 proc. apklaustųjų. Antrojoje ir trečiojoje vietoje – „Instagram“ (72 proc.) bei „Snapchat“ (69 proc.). O štai tviteris patinka vos 32 proc. paauglių. Šis skaičius nuo 2015 metų beveik nepakito.

Nors „Facebook“ nėra pati mėgstamiausia JAV jaunimo socialinės žiniasklaidos platforma, ši bendrovė 2012 metais įsigijo vis labiau populiarėjantį nuotraukų ir vaizdo įrašų dalijimosi tinklą „Instagram“.

„Pew Research Center“ apklausė 750 paauglių.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"