Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
ĮDOMYBĖS

H&M rasistinė reklama papiktino socialinių tinklų naudotojus

 
2018 01 09 14:23
anglija.today nuotrauka

Tarptautinė drabužių mažmeninės prekybos kompanija H&M susilaukė didžiulės socialinių tinklų naudotojų kritikos ir buvo priversta teisintis po to, kai socialiniuose tinkluose išplito juodaodžio berniuko vilkinčio H&M džemperį, ant kurio puikavosi užrašas „Šauniausia beždžionė džiunglėse“ (angl. Coolest monkey in the jungle), nuotrauka.

Ši nuotrauka buvo padaryta H&M parduotuvėje Jungtinėje Karalystėje ir buvo naudojama kompanijos svetainėje, vaikiškų prekių skiltyje.

Po kritikos dėl rasizmo lavinos, kompanija nedelsiant pašalino juodaodžio modelio nuotrauką ir paliko vien tik džemperio, kurį buvo siūloma įsigyti internetu, nuotrauką. Vėliau H&M pareiškė, jog dėl įžeidžiančio užrašo iš savo visame pasaulyje siūlomų prekių pašalino ir džemperį.

Daug socialinių tinklų naudotojų ragina visiškai boikotuoti H&M, nors kompanija jau atsiprašė visų asmenų, kuriuos galėjo įžeisti aukščiau minėta nuotrauka.

Kiti socialinių tinklų naudotojai atkreipė dėmesį, jog užrašas apie beždžionę buvo nuotraukoje su juodaodžiu vaiku, tuo tarpu kitoje nuotraukoje baltaodis berniukas vilkėjo džemperį su užrašu „Išlikimo mangrovių džiunglėse ekspertas“ (angl. Mangrove jungle survival expert).

Tiesa, kai kurie socialinių tinklų naudotojai užsistojo H&M teigdami, jog juodaodžio vaiko su įžeidžiančiu užrašu nuotrauka buvo padaryta be piktų ketinimų, tiesiog įvyko lemtinga klaida, kuri papiktino visuomenę, todėl nuo šiol H&M turės labai gerai apgalvoti savo prekių reklamines kampanijas.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"