Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
ĮDOMYBĖS

„Alibaba“ Honkonge pristatė visiškai automatizuotą vyno parduotuvę

 
2018 06 03 18:19
Vyninė Honkonge / 
Vyninė Honkonge /  AFP/Scanpix nuotrauka

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ Honkonge surengtoje parodoje „Vinexpo“ pristatė visiškai automatizuotą vyno parduotuvę, kurioje nėra pardavėjų ar kasų, o atsiskaitymui už prekes naudojama veidų atpažinimo technologija.

Parduotuvė, kurią įmonė sukūrė siekdama mažmenininkams parodyti savo naujausias išmaniąsias technologijas, buvo įrengta miesto suvažiavimų centre, kuriame buvo surengta kasmetinė vyno paroda.

Visi buteliai parduotuvėje pažymėti sekimo žymenimis, taigi, pirkėjui paėmus kurį nors iš jų, šalia esančiame ekrane pasirodo visa informacija apie vyną.

Pirkinius pasirinkę pirkėjai, kurie parduotuvės sistemoje identifikuojami pasitelkiant veidų atpažinimo technologiją, įleidžiami į greta esančią mokėjimo salę, kurioje jutikliai atpažįsta jų nešamus butelius.

Pirkėjams patvirtinus pirkinį, atitinkama suma nuskaičiuojama nuo jų sąskaitos mokėjimų platformoje „Alipay“, kuri yra plačiai naudojama visoje Kinijoje.

Pirkėjų atsiliepimai apie naująją vyno parduotuvę buvo gana prieštaringi.

„Yra tikrai gerai ekrane pamatyti visą informaciją: apie gamintoją, regioną, kainą ir po to nuspręsti, ar nori pirkti, ar ne“, – pareiškė Erica Babbage, vienos Australijos vyno įmonės rinkodaros vadovė.

„Veidų atpažinimas yra labai gerai. Tai taip patogu“, – pridūrė ji.

Tačiau kiti buvo nusiteikę skeptiškai.

„Duomenų apsauga reikalauja atsargumo. Nežinau, kaip jie spręs šį klausimą“, – pareiškė parodos lankytojas iš Prancūzijos, pasivadinęs Siretu.

„Mano gimtojoje Europos šalyje tokia parduotuvė negalėtų veikti“, – pridūrė jis.

Šanchajuje įsikūrusi „BingoBox“ pernai atidarė visą parą veikiančią automatizuotą būtiniausių prekių parduotuvę, o JAV elektroninės prekybos milžinė „Amazon“ sausį Sietle pristatė savo pirmąją parduotuvę be kasų.

„Alibaba“ savo būstinėje Hangdžou balandį atidarė parduotuvę „Futuremart“, kurioje nėra kasų, o pernai čia pat atidarė laikinąją kavinę „Tao Cafe“, kurioje nėra nė vieno darbuotojo.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"