Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAMULTIMEDIJA
PASAULIS

Programišiai atakavo Nyderlandų bankus

 
2018 01 29 13:52
pixabay.com nuotrauka

Trys didžiausi Nyderlandų bankai pastarąją savaitę tapo virtinės kibernetinių atakų taikiniais – buvo blokuojama prieiga prie jų tinklalapių ir internetinės bankininkystės paslaugų, pirmadienį pranešė finansų institucijos.

Didžiausias olandų bangas ING sekmadienį vakare nukentėjo nuo vadinamosios paskirstyto atsisakymo aptarnauti (Distributed Denial of Service, DDoS) atakos, o trečiasis pagal dydį skolintojas „ABN Amro“ patyrė tris atakas savaitgalį ir ir viso septynias – per pastarąją savaitę, nurodė šalies žiniasklaida..

Antrojo pagal dydį šios euro zonos šalies skolintojo „Rabobank“ internetinės bankininkystė sistema buvo užblokuota pirmadienį ryte.

„Patyriame DDoS ataką nuo 9 val. 10 min. (10 val. 10 min. Lietuvos laiku) šį rytą (pirmadienį). Mūsų klientai neturi prieigos arba beveik negali naudotis internetine bankininkyste“, – sakė „Rabobank“ atstovė Margo van Wijgerden.

„Dirbame, kad kiek įmanoma greičiau išspręstume šią problemą“, – ji sakė naujienų agentūrai AFP.

ING, turintis apie 8 mln. privačių klientų, patyrė ataką sekmadienio pavakarę, sakoma banko tinklalapyje.

„Per DDoS ataką ING interneto svetainė buvo užlieta informacijos srauto, todėl mūsų serveriai buvo per daug apkrauti, ir tai darė spaudimą internetinės bankininkystės prieinamumui“, – nurodė ING ir pridūrė, kad sistemų veikla jau atkurta.

„ABN Amro“ patyrė panašią ataką, bet pranešė, kad jo paslaugos jau visiškai atkurtos. Bankas „po savaitgalio atakų toliau stebės prieinamumą ir laikysis padidinto budrumo“, sakoma jo pranešime.

Bankai pabrėžė, kad jų klientų duomenims pavojus nebuvo sukeltas.

DDoS atakos olandų bankams jau seniai ne naujiena, o Nyderlandų centrinio banko vadovas Klaasas Knotas sekmadienį sakė televizijos žinių laidai, kad jo paties institucija kasdien patiria „tūkstančius atakų“.

„Manau, (pastarosios) atakos yra rimtos, bet mūsų pačių tinklalapis puolamas tūkstančius kartų per dieną“, – K. Knotas sakė pokalbių laidai „Buitenhof“.

„Tokia yra 2018-ojų tikrovė“, – pripažino jis.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"