Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
PASAULIS

Po tragiškai pasibaigusios avarijos Italijoje, lietuvių kompanija ieško kaltų

 
2018 05 24 12:51
AFP/Scanpix nuotrauka

Italijoje sumaitotą sunkvežimį valdanti Lietuvos įmonė „TLB“ dėl susidūrimo su traukiniu kaltina geležinkelio pervažos signalizaciją.

Bendrovė teigia, jog sunkvežimis važiavo su trijų automobilių palyda, du iš šių automobilių pravažiavo pervažą dar iki į ją įvažiuojant sunkvežimiui.

Pasak „TLB“ transporto vadovo Mariaus Venciaus, pervažos užtvarai pradėjo leistis tik įvažiavus pačiam sunkvežimiui.

„Privažiavome pervažą, vairuotojas sustojo, dvi palydos mašinos pervažiavo pervažą, (...) tada per raciją vairuotojui pasakė važiuoti. Vairuotojas pradėjo važiuoti ir kai tik jis užvažiavo ant bėgių, užsidegė „Stop“ signalai ir pradėjo leistis užtvarai“, – BNS ketvirtadienį sakė M. Vencius.

„Vairuotojui nieko neliko kaip tik važiuoti toliau, o po penkių sekundžių buvo smūgis į sunkvežimio galą“, – pridūrė jis.

„Versija yra tokia, kad blogai suveikė geležinkelio pervažos signalizacija. Aš netikiu, kad du žmonės, kurie pervažiavo pervažą, mūsų vairuotojas ir vienas gale likęs palydos automobilis važiuotų per raudoną signalą, tai būtų tiesiog neįtikėtina“, – kalbėjo „TLB“ atstovas.

Pasak jo, sunkvežimis vežė negabaritinį krovinį, todėl jam ir reikėjo palydos.

M. Vencius pabrėžė, kad sunkvežimis ir vairuotojas buvo drausti, jis buvo blaivus.

„Jis buvo ligoninėje, jį švietė, bet jis sąmoningas. Viskas tvarkoje, jis stabiliai vaikščiojo, kalbėjo be sutrikimų“, – sakė „TLB“ transporto vadovas.

Per nelaimę Italijos šiaurėje žuvo du ir buvo sužeisti dar 18 žmonių. Sunkvežimis su lietuviškais registracijos numeriais važiavo į netoliese esantį sandėlį. Avarijos metu nuo bėgių nuvirto trys keleivinio traukinio vagonai.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"