Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATALŽ RENGINIAI
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
PASAULIS

Pareiškusi, kad reklamose nevaizduos gėjų porų, kompanija grumiasi su boikotu

 
2013 09 27 15:58
AFP/Scanpix nuotrauka

Makaronų gamintoja 'Barilla' penktadienį grūmėsi su raginimais boikotuoti jos produkciją dėl kompanijos vadovo pastabų, kas jis reklamose niekada nevaizduos gėjų porų.

"Barilla", viena didžiausių Italijos makaronų gamintojų, eksportuojanti savo produkciją į visą pasaulį, kurios apyvarta pernai siekė 3,9 mlrd. eurų, socialiniuose tinkluose išplatino atsiprašymą.

"Nors negalime panaikinti nesenų pastabų, galime atsiprašyti. Visų savo draugų, šeimos, darbuotojų ir partnerių, kuriuos įskaudinome ar įžeidėme, atsiprašome", - savo "Facebook" puslapyje JAV paskelbė ši šeimai priklausanti kompanija.

Vienas komentatorius atsakė: "Aš esu italas, esu gėjus, esu teisėtai susituokęs su vyru, turiu tris įvaikius. Vakar vakarienei valgiau "Barilla" makaronų. Šiandien, rytoj ir visada rinksiuosi kitos kompanijos makaronus. Viso gero, "Barilla"! Tu pralaimėjai!"

Skandalas kilo po kompanijos vadovo Guido Barillos trečiadienio interviu radijui, kuriame jis sakė, kad klientai, į kuriuos orientuojamasi, yra "klasikinė šeima".

"Mūsų kultūra kiek kitokia. Mums kanoninės šeimos koncepcija lieka viena pagrindinių verslo vertybių", - sakė jis.

Paklaustas, ar kada nors svarstytų galimybę į vieną televizijų reklamų įtraukti gėjų porą, jis atsakė: "Mes to nedarysime, nes mūsų šeima - tradicinė."

"Jei (gėjams) patinka mūsų makaronai ir mūsų komunikavimas, jie gali juos valgyti. Jei jiems jie nepatinka, jei jiems nepatinka, ką sakome, jie gali valgyti kitus makaronus", - pridūrė jis.

Tie komentarai sulaukė paniekos ir pašaipų socialinėje žiniasklaidoje, kur kairieji aktyvistai ėmė parodijuoti kompanijos šūkį "Kur yra "Barilla", ten yra namai".

Vienoje reklamos parodijoje "Twitter" buvo parašyta: "Kur yra "Barilla", ten yra homofobija". Kitas įrašas skelbė: "Kur yra mano namai, ten nėra "Barilla".

Guido Barilla pabrėžė, kad pats asmeniškai nėra "homofobas" ir pritaria gėjų santuokoms, bet atskyrė tai nuo to, ką kompanija nori parodyti savo televizijos reklamose.

Jo pastabos atkreipė politinio korektiškumo sargų dėmesį į italų reklamos pasaulį, kuriame dominuoja tradicinis šeimos modelis - kaip sako kairieji aktyvistai, "jau beviltiškai pasenęs".

"Turime įveikti stereotipus", - sakė Italijos parlamento pirmininkė Laura Boldrini per anksčiau šią savaitę įvykusią konferenciją, dar prieš skandalą dėl "Barilla".

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"