Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
PASAULIS

JAV ir Kinijos prekybos mūšyje – proga Lietuvos eksportuotojams

 
2018 11 06 7:00
Kinijos tarptautinėje importo parodoje „China International Import Expo“ dalyvauja 18 lietuviškų įmonių./
Kinijos tarptautinėje importo parodoje „China International Import Expo“ dalyvauja 18 lietuviškų įmonių./ "Verslios Lietuvos" nuotr.

Iš JAV ir Kinijos ekonominius santykius kaustančios įtampos Lietuvos eksportuotojai gali tik išlošti, nes Kinija kaip įmanydama siekia pagerinti prekybos ryšius su kitomis valstybėmis ir drąsiai atveria duris užsienio tiekėjams.

Tai rodo ir lapkričio 5–10 dienomis pirmą kartą vykstanti Kinijos tarptautinė importo paroda „China International Import Expo“, kurioje dalyvauja 18 lietuviškų įmonių.

„China International Import Expo“ paroda žada būti rekordinis verslo renginys Kinijoje. Organizatorių teigimu, į parodą atvyksta daugiau nei 2,8 tūkst. įmonių iš daugiau kaip 130 šalių ir regionų, o jų prekes ir paslaugas vertins apie 160 tūkst. registruotų pirkėjų iš 80 tūkst. kiniškų ir užsienio bendrovių. Išskirtinai tik užsienio gamintojams ir tiekėjams, norintiems importuoti į Kiniją, skirtoje parodoje „Versli Lietuva“ organizuoja du nacionalinius stendus, skirtus tekstilės ir plataus vartojimo prekių gamintojams bei maisto pramonei. 18 įmonių parodoje užims daugiau nei 160 kv. m plotą.

„Lietuva deda daug pastangų, kad būtume tarp valstybių, kurias atpažįsta ir mėgsta 1,4 mlrd. vartotojų rinka. Esame pirmoji pasaulyje šalis, priėmusi pasiūlymą dalyvauti šioje parodoje. Tai rodo mūsų tvirtą įsitikinimą, kad prekyba su Kinija yra ateitis, o kinai tokį požiūrį labai palankiai vertina ir skatina. Į visos pasaulio verslo bendruomenės laukiamą metų renginį lietuvių bendrovės veržėsi net ir pasibaigus oficialiai registracijai“, – pranešime spaudai sako Daina Kleponė, VšĮ „Versli Lietuva“ generalinė direktorė.

Pasak jos, prekybos ryšiai su Kinija tampa vis intensyvesni. Nuo 2012 metų lietuviškos kilmės prekių eksportas į Kiniją išaugo daugiau nei du kartus ir pernai siekė 130 mln. eurų. Per pirmąjį šių metų pusmetį lietuviškos įmonės pardavė prekių už daugiau nei 70 mln. eurų.

„Verslios Lietuvos“ analitikų vertinimu, Kinijos rinkoje dideles perspektyvas turi tradicinių Lietuvos pramonės sektorių atstovai – baldų, tekstilės, maisto gamintojai.

„Ruoštis parodai pradėjome dar sausį. Jaučiame kinų bendrovių susidomėjimą, kurį dar labiau paskatino intensyvi komunikacija nuo pat metų pradžios Kinijos žiniasklaidoje. Reportažus apie Lietuvą ir pasiruošimą dalyvauti parodoje rodė ir šalies pagrindinė valstybinė televizija CCTV“, – teigia D. Kleponė.

Anot jos, kinų susidomėjimą Lietuva rodo ir prieš parodą smarkiai paaugęs sekėjų skaičius oficialioje Lietuvos paskyroje „WeChat“ socialiniame tinkle. Kinų itin mėgstamas socialinis tinklas „WeChat“ yra viena pagrindinių bendravimo priemonių, naudojamų tiek asmeniniame gyvenime, tiek versle. Prieš parodą Lietuvos paskyros sekėjų skaičius perkopė 2 tūkst. vartotojų.

„Lietuva yra patraukli prekybos partnerė Kinijai, nes esame Europos Sąjungos nariai, o tai reiškia, kad mūsų produktai yra aukščiausios kokybės, atitinkantys saugumo ir aplinkosaugos reikalavimus. Lietuviai gamintojai yra lankstūs ir smalsumu pasižymintiems kinų vartotojams gali pasiūlyti tokių produktų, kurių kinai nei matę, nei girdėję“, – sako „Verslios Lietuvos“ generalinė direktorė.

VšĮ „Versli Lietuva“ pranešė, kad jos organizuojamuose stenduose dalyvauja šios lietuviškos įmonės: „Decoflux“, „Omniteksas“, „Alviva“, A. Juknos studija „A+L“, ARS MAJOR, BONUM FATUM, „Aromika“, „UNO parks“, „Imlitex China“, „Klara Faustina“, „Gudobelė“, „Mantinga“, „Vilroka“, „Vilniaus alus“, „Tandemus“, „Daumantai“, „Pieno žvaigždės“, „Melt Water“.Galerija 4547

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"