Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAMULTIMEDIJA
PASAULIS

Berlynas: oro taršą galimą sumažinti ir be dyzelinių automobilių draudimo

 
2018 02 27 20:14
Barbara Hendricks. /
Barbara Hendricks. / AFP/Scanpix nuotrauka

Vokietijos miestai gali sumažinti oro taršą ir neuždrausdami senesnių dyzelinių automobilių, nepaisant teismo sprendimo, kad galima drausti dyzeliniams automobiliams įvažiuoti į tam tikras zonas, antradienį pareiškė šalies aplinkosaugos ministrė Barbara Hendricks.

„Teismas nenustatė jokio draudimo, tačiau suteikė aiškumo dėl įstatymo. Draudimų galima išvengti, ir mano tikslas yra ir visuomet bus siekti, kad jie neįsigaliotų“, – komentuodamas Federalinio administracinio teismo Leipcige sprendimą sakė ministrė.

Kaip žinoma, Vokietijos teismas antradienį paskelbė, kad miestai gali įvesti dyzelinių automobilių draudimus siekiant kovoti su oro tarša. Ši nutartis yra laikoma svarbiu precedentu, kuris gali sukrėsti visą automobilių pramonę ir turėti įtakos transporto politikai.

Ekspertai mano, kad labai tikėtina, jog sprendžiant, kaip sumažinti taršą be draudimų, galimas konfliktas tarp miestų, federacinių žemių ir federalinės valdžios, Europos Komisijos, automobilių gamintojų, vairuotojų ir aplinkosaugininkų.

Nerimas dėl kenksmingo dyzelino poveikio padidėjo po to, kai Vokietijos automobilių gamybos milžinė „Volkswagen“ pripažino, kad vienuolikoje milijonų jos grupės gamybos automobilių buvo įdiegta speciali programinė įranga, leidusi tokiems automobiliams į aplinką išmesti daugiau azoto oksido, nei leidžiama.

DUH vadovas J. Reschas sako, kad antradieninis teismo sprendimas pagaliau padidins spaudimą automobilių gamintojams modifikuoti senesnius automobilius, kad šie atitiktų taršos reikalavimus.

„Dabar tikiuosi, kad automobilių gamybos pramonė tai padarys“, – sakė jis.

Verta paminėti, kad Vokietijos federalinės aplinkosaugos agentūros duomenys rodo, jog pernai maždaug 70-yje Vokietijos miestų, įskaitant Miuncheną, Štutgartą ir Kelną, vidutinis azoto oksido kiekis atmosferoje viršijo ES vidurkį.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"