Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
MOKSLAS IR IT

Naujausi duomenys rodo, kad „Tesla“ baterijos yra geresnės nei buvo tikėtasi

 
„Tesla“ „Model S“ pagrindas./
„Tesla“ „Model S“ pagrindas./ wikipedia.org nuotrauka

Automobilių baterijų degradacija yra vienas iš didžiausių elektra varomų automobilių savininkų ir potencialių pirkėjų rūpesčių, tačiau iki šiol „Tesla“ baterijų sistemų veikimo duomenys buvo labai patikimi.

Dabar, remiantis naujausiais duomenis, „Tesla“ baterijų sistemų nuostoliai, nuvažiavus 250 000 kilometrų, nesiekia ir 10 proc.

Šiuos duomenis surinko Olandijos ir Belgijos „Tesla“ automobilių savininkų grupė. Remiantis šios apklausos, kurioje dalyvavo daugiau kaip 350 automobilių savininkų, elektromobilių baterijų efektyvumas nuvažiavus 80 000 kilometrų sumažėjo 5 proc., tačiau tolesnis kritimas yra itin lėtas.

Jei tokia tendencija išsilaikys ir ateityje, dauguma „Tesla“ automobilių baterijų sistemų, nuvažiavus maždaug 300 000 km, vis dar dirbs 90 proc., o nuvažiavus 800 000 km – 80 proc. efektyvumu.

„Tesla“ savo „Model S“ ir „X“ elektromobiliuose nesuteikia garantijos dėl baterijų veikimo, bet garantuoja, kad „Model 3“ išlaikys 70 proc. baterijų talpos nuvažiavus 190 000 km (ilgesnio veikimo baterijos aut. past.) ar 160 000 km (trumpesnio veikimo baterijos aut. past.).

Tai yra kiek dosnesnis pasiūlymas, lyginant su „Nissan Leaf“ garantija, kuri užtikrina, kad nuvažiavus 160 000 km, elektromobilių baterijų sistema dar turės 66 % talpos.

Neseniai atliktas tyrimas parodė, kad originali „Nissan“ 24 kWh baterijų sistema per 5 metus praranda apie 20 proc. savo pajėgumų, o naujausia „Nissan“ 30 kWh baterijų sistema pajėgumus praranda dar greičiau.

Tačiau „Tesla“ automobiliuose, lyginant su „Leaf“, yra daug pažangesnės baterijų šilumos valdymo sistemos ir kaip matėme iš aukščiau pateiktų duomenų, „Tesla“ baterijos atrodo daug žadančios.

Tad remiantis šios apklausos duomenimis, „Tesla“ turėtų lengvai pasiekti savo išsikeltus rodiklius. Laikui bėgant prarandama elektromobilių baterijų energija yra vienas didžiausių rūpesčių, todėl nauji duomenys, pagrįsti realiu naudojimu, turėtų būti patikimi. Dėl neaiškių priežasčių yra keletas elektromobilių, kurių baterijų sistemų efektyvumas krito ženkliai greičiau nei likusių elektromobilių.

Tad, nors duomenys atrodo daug žadantys, galbūt reikėtų dal palaukti didesnio masto tyrimų, kuriuose jau būtų duomenys po didesnių nuvažiuotų atstumų bei baterijų sistemų darbo našumo rezultatai.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
MOKSLAS IR IT
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"