Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASKULTŪRA IR ŽMONĖSSPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
KULTŪRA IR ŽMONĖS

Atidaroma „Jaunojo dizainerio prizo 2013” paroda

 
2013 06 20 10:42
Vertintojų komisija
Vertintojų komisija Tomo Kapočiaus nuotrauka

Penktadienį, birželio 21 d., Vilniaus dailės akademijos (VDA) ekspozicijų salėje „Titanikas“ atidaroma kasmetinio konkurso „Jaunojo dizainerio prizas 2013“ laureatų paroda. Joje bus eksponuojama 15 geriausių studentų sukurtų produkto/industrinio, grafinio/komunikacijos ir mados dizaino darbų, pretenduojančių į pagrindinį prizą kiekvienoje iš šių kategorijų.

Jau trečią kartą rengiamo konkurso parodoje bus pristatoma po 6 produkto/industrinio ir grafinio/komunikacijos dizaino bei 3 mados darbai. Juos iš 75 pateiktų atrinko komisija, kurią šiemet sudarė mados dizainerės Jolanta Rimkutė ir Gabrielė Januškevičiūtė, grafikos dizaineriai Laura Tulaitė ir Algirdas Orantas, produkto dizaineris Julius Bučelis ir architektas, interjero kūrėjas Eivaras Rastauskas.

Pasak konkursą organizuojančio VDA Dizaino inovacijų centro (DIC) vadovo Mariaus Urbanavičiaus, kasmet konkursui darbų pateikia ne tik VDA, bet ir kitų universitetų bei kolegijų studentai (daugiausia mados dizaino), tačiau, komisijos vertinimu, patekti tarp laureatų jiems trukdo kokybinio išbaigtumo stoka.

Tam pritaria ir J.Rimkutė, sakanti, kad, vertinant šiemet mados kategorijai pateiktus projektus, bendrame kontekste iš karto išsiskyrė geriausi darbai, o kitiems, pavyzdžiui, nors ir turintiems gerus eskizus, koją pakišo idėjiškai silpnokos fotosesijos ar bendro kolekcijos vientisumo stoka, nepaisant kelių įdomių ir aktualių modelių.

Vertinant į prizus pretenduojančius visų kategorijų darbus buvo atsižvelgiama į jų originalumą, aktualumą, idėjos potencialą tapti realiu produktu ir koncepcijos pristatymo būdą. „Galimybė visiems komisijos nariams vertinti įvairių kategorijų darbus akivaizdžiai parodė, kad mes visi verdame viename dizaino katile ir, jei, pavyzdžiui, mados kategorijai pateikti projektai silpnesni, tenka užleisti daugiau vietų kitų kategorijų dalyviams“,- sako J.Rimkutė.

Grafikos dizainerė, kurianti nuosavo prekių ženklo „OkiikO” papuošalus, Laura Tulaitė sako, kad, jos nuomone, stipriausi darbai pateikti produkto/industrinio dizaino kategorijoje, o grafikos dizaineriams trūksta bendro vaizdo suvokimo, darbai stipresni komunikaciniu požiūriu nei grafine išraiška.

Tačiau pasak DIC vadovo Mariaus Urbanavičiaus, konkursui pateikiamų darbų kokybė kasmet gerėja, daugelis darbų yra realūs prototipai, kuriuos galima lengvai komercializuoti. „Maloniai nustebino grafinio dizaino darbų branda, labai techniškos pramoninio dizaino koncepcijos, technologijų panaudojimas rūbų dizaine. Matosi, kad studentai turi gerą techninę bazę ir yra gerai įvaldę darbo technologijas“, - sako grafikos dizaineris Algirdas Orantas.

„Jaunojo dizainerio prizo 2013” paroda veiks iki rugpjūčio 3 d. Konkurso apdovanojimai, kurių metu paaiškės kiekvienos kategorijos pagrindinio prizo laimėtojas, vyks liepos 5 d.

Laimėtojų laukia 4000 Lt piniginiai prizai, įsteigti su rėmėjų - Švietimo ir mokslo ministerijos, Kultūros rėmimo fondo ir bendrovės TEO - pagalba. Savo favoritus šiemet pirmą kartą balsuodami išrinks ir naujienų portalo Delfi.lt lankytojai.

Konkursą „Jaunojo dizainerio prizas“ VDA Dizaino inovacijų centras rengia nuo 2011 m. Jo tikslas - išskirti ir apdovanoti ryškiausius ir didžiausią potencialą demonstruojančius jaunosios kartos dizainerius, taip skatinant jų konkurenciją ir tobulėjimą; pristatyti jų darbus verslo, pramonės atstovams bei plačiajai visuomenei, suteikiant postūmį laimėtojų profesinei karjerai.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
KULTŪRA IR ŽMONĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaKomentaraiKonkursaiReklama
Kultūra ir žmonėsLietuvaMokslas ir ITPasaulisReklaminiai priedai
Rinkimų maratonasSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
Trasa#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNRPrivatumo politika
#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"