Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATALŽ RENGINIAI
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
LIETUVA

VPT: Žemės ūkio ministerija turi nutraukti viešinimo konkursą

 
2016 04 04 13:30
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Žemės ūkio ministerija (ŽŪM) privalo nutraukti 2,4 mln. eurų vertės viešinimo konkursą, kurį laimėjo ryšių su visuomene agentūrų Strateginių komunikacijų centras ir „Creative media services“ konsorciumas, pareiškė Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT).

Pasak VPT, ministerija, vertindama tiekėjų pasiūlymus, pažeidė skaidrumo ir lygiateisiškumo principus bei teikėjo kainos vertinimo tvarką – ji nugalėtoju paskelbė brangiausią tiekėją.

„Pasiūlymuose nurodytų žiniasklaidos priemonių vertinimas buvo nenuoseklus, nes perkančioji organizacija neišsiaiškino būtinos informacijos, susijusios su laikraščių platinimu, kad galėtų priimti objektyvius sprendimus, ar tiekėjų pasiūlymuose ir paaiškinimuose pateikti duomenys bei laikraščių leidėjų deklaruojama informacija atitinka Visuomenės informavimo įstatymo nuostatas“, – rašoma VPT pranešime spaudai.

Pasak VPT pranešimo, sutartį su tiekėju planuota sudaryti 12-kai mėnesių su galimybe ją pratęsti du kartus, o bendra 3 metų sutarties vertė – 2,4 mln. eurų (su PVM).

Konkursui pasiūlymus pateikė 7 tiekėjai, iš jų 6 pasiūlymai buvo atmesti kaip neatitinkantys reikalavimų. Jo laimėtojas pasiūlė 797 tūkst. eurų kainą (vienerių metų paslaugų vertė).

Pasak VPT, konkurse dalyvavo bendrovė „Mediapool“, įmonių „Carat“ ir „Ad verum“ konsorciumas, bendrovė „Idea prima“, įmonių „Ministerium“, „Socialiniai partneriai“ konsorciumas, susivienijusios bendrovės „MVP sprendimai“, „Lietuvis“ ir „Open Agency“, bendrovių „VIP viešosios informacijos partneriai“ ir „VIA Media“ konsorciumas.

Ministerija pirko viešinimo regionų, vietos, specializuotose ir tautinėms mažumoms skirtose žiniasklaidos priemonėse paslaugas. VPT atstovė Vytautė Šmaižytė BNS nurodė, kad pernai balandį paskelbtu konkursu buvo siekiama viešinti Lietuvos kaimo plėtros 2014–2020 metų programą ir Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 metų programą.

Tma tikslui ŽŪM pernai skelbė ir viešinimo konkursą nacionaliniuose žiniasklaidos priemonėse. Šiemet kovo 23 dieną ministerija pasirašė beveik 1,2 mln. eurų vertės sutartį su bendrovėmis „Creator“ ir „Carat“, kurių pasiūlymas buvo įvertintas geriausiai – 82,65 balo.

Šiame konkurse taip pat dalyvavo bendrovės „Lukrecijos reklama“ ir „PHD“ (80,64 balo, pasiūlymo vertė 1,23 mln. eurų), „VIP viešosios informacijos partneriai“ ir „Open agency“ (80,5 balo, 898,8 tūkst. eurų) ir Strateginių komunikacijų centras ir „Creative media services“ (79,39 balo, 1,13 mln. eurų). Bendrovės „Idea prima“ 1,209 mln. eurų vertės pasiūlymas buvo atmestas.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"