Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATALŽ RENGINIAI
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITTRASAMULTIMEDIJA
LIETUVA

Tikimasi įvykdyti lėktuvo „An-2“ pakėlimo operaciją

 
2015 06 05 8:51

Valstybės įmonės „Oro navigacija“ generalinis direktorius Algimantas Raščius sako, kad lėktuvo „An-2“ pakėlimo operacija turėtų baigtis iki penktadienio vakaro.

Jis teigė, kad ketvirtadienio vakarą iš Klaipėdos prie nuskendusio lėktuvo išplaukę specialistai ankstų penktadienio rytą turėjo pasiekti operacijos vietą ir jau turėtų būti prasidėjęs lynų tvirtinimas, kuriais bus keliamas orlaivis. Anot jo, operacijos rajone nėra telefono ryšio, todėl sunku tiksliai pasakyti, kaip vykdomas planas.

„Grafikas yra gana intensyvus. Olandai žadėjo, kad per šešias valandas jie orlaivį trapuos ir bandys pakelti. Paskui apie tris valandas turėtų trukti orlaivio apžiūra ir, jeigu yra kūnai, kūnų iškėlimas. Taip kad visa operacija apie 17- 18 val. turėtų baigtis“, - LRT radijui penktadienio rytą sakė A.Raščius.

Į Baltijos jūrą gegužės viduryje nukritusio lėktuvo „An-2“ iš vandens ištraukti šiame etape neketinama. Lėktuvas lynais turėtų būti pakeliamas į 5-10 metrų gylį nuo vandens paviršiaus. Ten jį apžiūrės narai - planuojama, kad jie pateks į lėktuvo vidų, jų nufilmuos.

Apžiūrėjus lėktuvą, jis bus nuleistas į jūros dugną.

„Šitame etape lėktuvo iškelti ant platformos neturime galimybės, kadangi neturime tokios platformos, kuri galėtų tą lėktuvą pervežti į krantą. Planuojame lėktuvą nuleisti atgal į dugną ir jeigu tyrėjams užteks medžiagos avarijos priežasčiai nustatyti, tada bus vieni sprendimai“, - anksčiau šią savaitę žurnalistams sakė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Anot ministro, jei šiame etape nepavyktų surinkti pakankamai informacijos nelaimės priežasčiai nustatyti, neatmetama vėliau bandyti lėktuvą iškelti iš vandens.

Lėktuvo pakėlimo darbus patikėta atlikti Nyderlandų įmonei „Mammoet“, sutartį su šia bendrove pasirašė „Oro navigacija“. Darbų kaina neatskleidžiama.

Iš Geteborgo į Klaipėdą skridęs „An-2“ su patyrusiais lietuviais pilotais Adolfu Mačiuliu ir Alvydu Selmistraičiu virš Baltijos jūros dingo gegužės 16-osios popietę. Po trijų parų lėktuvas rastas Baltijos jūros dugne, už daugiau nei 100 kilometrų nuo kranto, 124 metrų gylyje. Vėliau pranešta, kad orlaivyje yra bent vieno piloto kūnas.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"