Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAMULTIMEDIJA
LIETUVA

Sostinės meras piešia metro viziją

 
2007 05 29 0:00
Vilniaus meras Juozas Imbrasas įsitikinęs, kad metro gyventojams būtų patogesnis nei tramvajus.<br>Nuotrauka: @ "Lietuvos žinios"
Vilniaus meras Juozas Imbrasas įsitikinęs, kad metro gyventojams būtų patogesnis nei tramvajus.
Nuotrauka: @ "Lietuvos žinios"

Vilniaus meras Juozas Imbrasas siūlo vietoj tramvajaus sostinėje tiesti metro liniją.

Jo teigimu, tai būtų brangesnis, bet kur kas efektyvesnis visuomeninis transportas nei tramvajus. Vilniaus miesto savivaldybė šiuo metu ieško užsienio kompanijų, kurios galėtų atlikti antžeminio ir požeminio metro galimybių studiją. Tačiau J.Imbrasas pripažįsta, kad minėtasis projektas kainuotų milijardus ir Vilniui būtų per brangus, todėl tikimasi sulaukti paramos iš Europos Sąjungos.

Pasak J.Imbraso, "metro statybos kainuotų brangiau, negu tramvajaus, bet metro gyventojams būtų daug patogesnis nei tramvajus." Mero nuomonei pritariantys kai kurie specialistai teigia, kad tramvajus nebūtų efektyvus, ypač senamiestyje, ir dar labiau stabdytų eismo pralaidumą mieste.

Greitojo tramvajaus projektą stūmė buvusi Vilniaus valdžia, kuriai vadovavo Artūras Zuokas. Eksmero teigimu, esama galimybės tramvajaus liniją tam tikrose vietose tiesti ir po žeme, todėl statyti metro neapsimoka, nes tai kainuotų daug brangiau.

Pagal A.Zuoko globotą projektą, Vilniuje iki 2020 metų buvo planuojama nutiesti dvi modernaus tramvajaus linijas, kurios, išankstiniais skaičiavimais, kainuotų 1,2-1,5 mlrd. litų. Pirmosios trasos tiesimo darbus buvo planuota pradėti jau šiemet.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasPrenumerata
TrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAI#AUGULIETUVOJEPrivatumo politika
#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"