Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir/arba ištrinti slapukus. Išsamesnė informacija čia https://www.aboutcookies.org/ Jei ištrinsite slapukus, jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.

Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISEKONOMIKASPORTASĮDOMYBĖSGIMTASIS KRAŠTASISTORIJA
ŽMONĖSGAMTA IR AUGINTINIAIŠEIMA IR SVEIKATAMOKSLAS IR ITKULTŪRAŠVIETIMASGYNYBAPOPIEŽIAUS VIZITASMULTIMEDIJA
LIETUVA

Smulkieji verslininkai jaučiasi skriaudžiami

 
2007 06 01 0:00
Klaipėdos senamiesčio verslininkų asociacijai vadovaujanti Eugenija Odebrecht tvirtina, kad turistų išvykomis į "Akropolį" proteguojamas stambusis verslas.<br>Autoriaus nuotrauka
Klaipėdos senamiesčio verslininkų asociacijai vadovaujanti Eugenija Odebrecht tvirtina, kad turistų išvykomis į "Akropolį" proteguojamas stambusis verslas.
Autoriaus nuotrauka

Klaipėdos miesto Senamiesčio verslininkų asociacija pasipiktino sumanymu kruiziniais laivais atplaukiančius turistus vežti į prekybos centrą 'Akropolis'

Klaipėdos tarybos narė, Senamiesčio verslininkų asociacijai vadovaujanti Eugenija Odebrecht įsitikinusi, kad vežti atplaukusius svečius į "Akropolį" sumanė uostamiesčio Turizmo ir kultūros informacijos centro (TKIC) atstovai. Verslininkų asociacija užsimojo išsiaiškinti, ar TKIC, organizuodamas kruizinių laivų turistų išvykas į minėtą prekybos centrą, nepažeidžia savo veiklos įstatų.

Pareikalavo dokumentų

Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius teigia, jog idėja prisivilioti turistų kilo ne centro, o "Akropolio" vadovams. Jis LŽ sakė, kad laivas atplukdo nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių keleivių. "Todėl tas vienas nedidelis autobusiukas senamiesčio verslininkams didelių nuostolių tikrai nepadarys", - įsitikinęs R.Taraškevičius.

Praėjusį penktadienį E.Odebrecht pareikalavo pateikti jai Klaipėdos TKIC valdybos narių sąrašą ir centro veiklos įstatus. Teatro aikštėje kelias viešojo maitinimo įstaigas turinti politikė tvirtina, kad turistų išvykomis į "Akropolį" proteguojamas stambusis verslas ir naikinamas, jos nuomone, ir taip vegetuojantis senamiestis.

Būtinas "shoppingas"

"Jeigu senamiestis nevilioja turistų, ką tuomet veikia į asociaciją susibūrę senamiesčio verslininkai? - stebėjosi TKIC vadovė Romana Savickienė. - Per dvejus metus į mus kreipėsi tik salono "Autentic" vadovas. Atsižvelgdamas į kruizinių laivų apsilankymo datas jis ir šiandien koreguoja salono darbo laiką."

Pasak R.Savickienės, "Akropolio" vadovas dar prieš dvejus metus kreipėsi į centrą ir rekomendavo tokį maršrutą. "Tuomet aklai nepuolėme siūlymo svarstyti. Tik tada, kai patys turistai į pageidavimų sąrašą įtraukė punktą "shopping", prisiminėme "Akropolį". Atvyksta tokių turistų grupių, kurioms prekybos centrai svarbūs taip pat, kaip bet kokios kitos ekskursijos. Pavyzdžiui, amerikiečiai

neįsivaizduoja savo atostogų be pasivaikščiojimų po parduotuves", - pasakojo ji.

Grupelės keleivių, išsilaipinusių Kruizinių laivų terminale, prašo nuvežti juos ne tik į prekybos centrą. Užsieniečiai mielai lankosi senamiesčio kavinėse, net senajame turguje.

Anot R.Savickienės, ne visi nori parsivežti namo tik gintarinių karolių. Kadangi apsipirkti Lietuvoje užsienio turistams, ypač amerikiečiams, pigiau nei jų šalyje, iš "Akropolio" jie grįžta nešini glėbiais drabužių ir batų.

Atvyksta ne pavalgyti

E.Odebrecht kalbėjo, kad jos vadovaujama asociacija sieks išsiaiškinti, ar verslininkams reikėtų ieškoti kontakto su TKIC, ar šis centras pats turi domėtis, ką užsieniečiams gali pasiūlyti senamiestis.

Atplaukus kruiziniams laivams E.Odebrecht savo viešojo maitinimo įstaigų darbo laiko nekoreguoja. Paprastai tokie laivai prie krantinės prisišvartuoja anksti rytą. "O kam? Juk keleiviai būna sotūs - maistas jiems tiekiamas penkis kartus. Be to, turistams nėra laiko sėdėti kavinėse. Jie skuba kuo daugiau pamatyti. Todėl norime, kad turistai į senamiestį ateitų ne pavalgyti, o susipažinti su miestu, ir paskleistų informaciją apie Klaipėdą bei Lietuvą visame pasaulyje", - aiškino E.Odebrecht.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklama
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITReklaminiai priedai
PasaulisPopiežiaus vizitasSportasŠeima ir sveikataPrenumerata
ŠvietimasTrasaŽmonės#ATEITIESLYDERIAIPrivatumo politika
#AUGULIETUVOJE#LEGENDOS#SIGNATARŲDNR#ŠIMTMEČIOINOVACIJOSKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2018 UAB "Lietuvos žinios"